گزارش تمرین سپاهان/ سروش از تونل وحشت سپاهانی‌ها رد شد

گزارش تمرین سپاهان/ سروش از تونل وحشت سپاهانی‌ها رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات تیم سپاهان عصر امروز در زمین پژوهشگاه نفت پیگیری شد و بازیکنان این تیم به روش جالبی از خرید زمستانی زردپوشان استقبال کردند. 

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در زمین پژوهشگاه نفت ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم برنامه آماده‌سازی کادر فنی را مرور کردند.

در تمرین امروز زردپوشان امیر قلعه‌نویی حضور نداشت و بازیکنان تیم زیرنظر تکسیرا برنامه‌های تیمی را پشت سر گذاشتند.

دروازه‌بان‌های سپاهان نیز تمرینات بسیار شادابی را زیر نظر روی تاوارس مربی پرتغالی این تیم پشت سر گذاشتند. در هنگام انجام تمرینات گروهی شهاب عادلی در کنار سایر نفرات تیم به مرور کارهای تیمی مشغول شد و پیام نیازمند و علی کیخسروی زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی خودشان را پیگیری کردند.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان به علت انجام کارهای فیزیوتراپی در کلینیک دکتر نوروزی از غایبان تمرین امروز سپاهان بود ضمن اینکه کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان نیز هنوز وارد ایران نشده و به همین خاطر او نیز در تمرینات امروز سپاهان حاضر نبود.

کی‌روش قرار است طبق برنامه امشب راهی ایران شود و با توجه به تعطیلی تمرینات سپاهان در روز جمعه، از روز شنبه بر سر تمرینات سپاهان حاضر و به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

سروش رفیعی هافبک تازه‌وارد زردپوشان امروز اولین تمرین خودش را با این تیم انجام داد و پیش از آغاز تمرین مورد استقبال بازیکنان تیم قرار گرفت. بازیکنان سپاهان پیش از آغاز تمرین برای سروش رفیعی تونل وحشت درست کردند و هنگام عبور او از این تونل او را مورد نوازش قرار دادند، به این ترتیب از حضور این هافبک باتجربه، استقبال به عمل آوردند!

محمد طیبی و مهدی ترکمان دیگر خریدهای سپاهان نیز امروز در تمرین سپاهان حضور داشتند.

رسول نویدکیا و سعید آقایی که چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر جدایی آنها از سپاهان مطرح بود امروز با جدیت و شادابی زیادی تمرینات را پشت سر گذاشتند.

در هنگام‌ برگزاری تمرین امروز، محمد ایرانپوریان که دچار مصدومیت است، با لباس شخصی بر سر تمرین حاضر شد و مورد استقبال سایر ‌نفرات تیم قرار گرفت. در این بین برخورد او و سروش رفیعی جالب بود که پس از حدود ۴سال در تیم سپاهان ‌با هم همبازی شده‌اند.

تیم فوتبال سپاهان فردا در آخرین روز از اردوی تدارکاتی تهران به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت و پس از انجام این بازی راهی اصفهان خواهد شد. 

9697