بازدید رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای از ورزشگاه سپاهان

بازدید رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای از ورزشگاه سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور و کمیته مجوز حرفه ای از ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد . 

به گزارش فوتبالی، سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز 22 بهمن میزبان یکی از تیمهای بنیاد کار ازبکستان ، العین امارات یا  نماینده عراق خواهد بود. از آن جایی که باشگاه سپاهان ، استادیوم نقش جهان را بعنوان ورزشگاه خانگی خود به AFC معرفی کرده است ، لذا برای نهایی شدن الزامات  مورد نیاز و آماده بودن نقش جهان برای میزبانی از رقبای سپاهان ، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران و رئیس مجوز حرفه ای به همراه حمیدرضا دادخواه دبیر هیأت فوتبال اصفهان و تنی چند از مدیران و مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از این استادیوم بازدید و آن را مورد ممیزی قرار دادند . 

سهیل مهدی پس از بازدید از ورزشگاه نقش جهان در گفتگوئی با پایگاه خبری سپاهان گفت : تا قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان AFC برای تائید ورزشگاه نقش جهان به اصفهان خواهند آمد و ضرورت داشت که ما امروز به این استادیوم بیاییم و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد ممیزی قرار دهیم . 

مهدی اضافه کرد : بسیاری از مشکلات ورزشگاه نقش جهان رفع شده است ، فقط برخی موضوعات ایمنی و امنیتی هست که باید پیگیری و مشکلات آن مرتفع شود. 

1984