وطنخواه: گل‌محمدی با قبول هدایت پرسپولیس فداکاری کرد

وطنخواه: گل‌محمدی با قبول هدایت پرسپولیس فداکاری کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پذیرش هدایت تیم قهرمان کار سختی است و از دید من یحیی گل‌محمدی فداکاری کرد که هدایت این تیم را برعهده گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل ایرنا، رضا وطنخواه با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از حضور یحیی روی نیمکت پرسپولیس خوشحال شدم چرا که یکی از سرمایه‌های تاریخ پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشست. او در تیم‌های قبلی خود نتایج خوبی گرفته بود و حالا دیگر باید با یک چالش بزرگ که هدایت پرسپولیس بود مواجه می‌شد.

وی افزود:‌ گل‌محمدی در اولین تجربه سرمربیگری خود نتایج بدی کسب نکرده بود اما الان خیلی با تجربه‌تر از قبل شده و می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: به نظر من پذیرش هدایت تیمی مانند پرسپولیس هنگامی که این تیم در میانه جدول حضور دارد، به مراتب راحت‌تر از زمانی است که تیم صدر نشین است چرا که هواداران انتظار زیادی دارند که جایگاه تیم حفظ شود و فشار کاری زیاد است. از نظر من یحیی فداکاری کرد که هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت.

وطنخواه تصریح کرد: سوال اصلی من این است چطور می‌شود مربی که تیم را به صدر جدول رسانده، اینگونه از کارش را رها می‌کند و می‌رود. من خودم به مربیان ایرانی اعتقاد دارم و خیلی خوشحال هستم که یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت اما دیدید که برانکو در حالی که قرارداد داشت از پرسپولیس رفت و کالدرون هم وسط فصل تیم را رها کرد. این ایراد از مدیریت فوتبال است. سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کنند و چند میلیون دلار پول مردم را به این مربی می‌دهند و او می‌رود. باید در این زمینه موشکافی شود.

وی تاکید کرد: تمام موفقیت‌های فوتبال ما در آسیا با مربیان داخلی بوده و آنها فوتبال را با احساس خودشان دنبال می‌کنند. من خیلی هم خوشحال شدم که قرار است مربی تیم ملی ایرانی باشد اما باید کار درست صورت بگیرد.

1984