گاف بزرگ کلینزمن؛ مدرک مربیگری‌اش را در کالیفرنیا جا گذاشته!

گاف بزرگ کلینزمن؛ مدرک مربیگری‌اش را در کالیفرنیا جا گذاشته!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید یورگن کلینزمن این حق را نداشته باشد که در بازی هرتابرلین و بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیک روی نیمکت بنشیند.

به گزارش فوتبالی، بیلد گزارش داده است که سرمربی هرتابرلین در حال حاضر مدرک مربیگری خود را تمدید نکرده است و به همین خاطر اجازه نشستن روی نیمکت در مقابل بایرن مونیخ را ندارد.  فدراسیون فوتبال اَلمان به هرتا اعلام کرده است که قبل از بازی باید سند مربیگری را در اختیار انها قرار بدهند و فعلا هیچ چیز  حل نشده است.

برای مربیگری در آلمان، فدراسیون فوتبال این کشور مدرک مربیگری خودش یا مدرکی معادل در کشورهای دیگر را می خواهد. گریزمن مدرک دارد و بیش از دو دهه پیش در آلمان مدرک مربیگری گرفته اما نمی تواند از آن مدرک استفاده کند چرا که پروسه لازم برای تمدید صورت نگرفته است. به گفته بیلد، در فوتبال آلمان هر سه سال یک بار با دوره ای 20 ساعته مدرک مربیگری  خود را تمدید می کند. به گفته بیلد، گریزمن در برزیل و مکزیک مدارک لازم برای این کار را گرفته ور دوره ها شرکت کرده اما مدرک این کار را هنوز به فدراسیون ارائه نداده و همین مسئله شاید برای او مشکل ساز شود.

فدراسیون فوتبال آلمان به هرتابرلین گفته که باید هر چه زودتر این مشکل حل شود و احتمال این که کلینزمن مقابل بایرن روی نیمکت ننشیند، زیاد نیست. یورگن کلینزمن در مصاحبه با بیلد گفته است که مدرک مربیگری خود را در خان هاش در کالیفرنیا جا گذاشته است. در حال حاضر هیچ کسی در خانه او در امریکا نیست تا مدرک را برایش ارسال کند. وی گفته است:" وقتی با هواپیما راهی برلین شدم، فکر نمی کردم که مدرک مربیگری ام نیاز باشد چرا که فکر نمی کردم که مربی هرتا شوم. در کریسمس فراموش کردم که مدارک را بیاورم و در حال حاضر هیچ کس در خانه ام در کالیفرنیا نیست چرا که همسرم در شهر محل تحصیل دخترم زندگی می کند."