واکنش تند آذری به صحبت‌های محمدی: نمی‌توانی حتی یک مهد کودک را اداره کنی، همان سوت‌سوتکت را بزن!

واکنش تند آذری به صحبت‌های محمدی: نمی‌توانی حتی یک مهد کودک را اداره کنی، همان سوت‌سوتکت را بزن!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن واکنش شدیداللحنی به صحبت‌های جواد محمدی مدیرعامل کنونی این باشگاه داشت.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری در گفت‌وگویی، در خصوص صحبت‌های امروز جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: یک بار به محمدی توصیه کردم اینگونه صحبت نکند و چشم‌هایش را باز کند، اما ظاهرا تمایل به این کار ندارد. یک بار گفتم به خاطر آرامش ذوبی‌ها از شکایت خودداری می‌کنم، اما گویا جنابعالی میلی به ایجاد آرامش در مجموعه تحت مدیریت خود ندارید.

وی افزود: شما عملکرد بدی داشتید و تلاش می‌کنید تا با حرف‌های پوپولیستی اذهان هواداران ذوب‌آهن را منحرف کنید. عضو هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه رسمی می‌گوید در تاریخ نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌ و بازیکنان تاثیرگذار را از دست داده‌ است. شما تا پاسی از نیمه شب مانند گدایان محبت مقابل سازمان لیگ رژه می‌رفتید تا ببینید کدام بازیکن با کدام تیم فسخ می‌کند تا به ذوب‌آهن بیاید.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: شما باید برای فرار از حقیقت به دنبال تشویش اذهان عمومی باشید. بار دیگر می‌گویم که محمدی نمی‌تواند حتی مهدکودک را اداره کند! آقای محمدی ذوب‌آهن برای تو بسیار بزرگ‌تر است حد و اندازه‌ات است! از امروز با آمار و مستندات به همه ثابت می‌کنم صحبت‌های و مصاحبه‌های محمدی صرفا برای گمراه کردن اذهان عمومی است. من جای محمدی بودم همان سوت‌سوتکم را می‌زدم. کسی که تو را به ذوب‌آهن آورده تفاوت بین سوت‌سوتک و مدیریت یک سازمان بزرگ ورزشی را نمی‌دانسته است.

7655