آذرنیا: خواسته کادر فنی قبلی اردوی کیش بود

آذرنیا: خواسته کادر فنی قبلی اردوی کیش بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: برنامه خطیبی پیش از جدایی این بود که تیم ما به اردوی کیش برود و سپس در تبریز آماده‌سازی کنیم. 

به گزارش فوتبالی، حسن آذرنیا در خصوص آخرین تغییر و تحولات نقل و انتقالاتی در تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: در هر صورت منافع باشگاه ما به عنوان تیم دوم و برادر کوچکتر تراکتور به شکلی است که بتوانیم استعدادیابی کنیم و بازیکنان جوان را به فوتبال معرفی کنیم.

وی افزود: احمد زنده‌روح با توجه به اینکه تنها 4 ماه از قراردادش باقی مانده بود و بعد از آن باید به سربازی می‌رفت به گل‌گهر سیرجان واگذار شد، سامان نریمان جهان را به نفتچی باکو دادیم و جفرسون نیز با توجه به اینکه از روزهای اول حضورش در تیم ما همیشه مصدوم بوده از ماشین‌سازی جدا شد.

آذرنیا تأکید کرد: با این شرایطی که اعلام کردم قرار شد خودمان را از تیم‌های پایه تقویت کنیم و با حضور شیخ‌لاری تمرینات منظمی را برگزار می‌کنیم ضمن آنکه 6 بازیکن امید و جوان ما با بررسی و نگاه ویژه توسط باغ‌آبادی به تیم بزرگسالان معرفی و اضافه شدند به همین دلیل به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بازیکنی به تیم ما اضافه نشد. همچنین شاهین ثاقبی که بازیکن خود ما بوده با رفع مصدومیت به تمرینات تیم ما برگشته است.

مدیر تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص اینکه برنامه آماده‌سازی این تیم برای ادامه فصل چیست، گفت: ما قرار است روز 28 دی ماه در دیداری دوستانه در تهران به مصاف گل گهر سیرجان برویم به همین دلیل جمعه به تهران سفر خواهیم کرد و بلافاصله بعد از بازی دوستانه راهی تبریز می‌شویم. تا برای دیدار با سپاهان خود را آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اینکه مالک دو باشگاه یکی است تراکتوری‌ها راهی اردوی خارج شدند اما ماشین‌سازی در ایران ماند، گفت: مسؤولان باشگاه طبق اعلام سرمربی برنامه‌ریزی می‌کنند. برنامه خود آقای خطیبی پیش از جدایی این بود که تیم ما به اردوی کیش برود و سپس در تبریز آماده‌سازی کنیم ما حتی به کیش نماینده فرستادیم تا زمین تمرین‌شان را ببینیم ولی متأسفانه متوجه شدیم آنها در بحث کشت زمین دچار مشکلاتی هستند و به همین دلیل تیم‌های پیکان و گل‌گهر هم که قرار بود به کیش سفر کنند در تهران آماده‌سازی خود را پیگیری کنند..




9697