تارتار: آرزو می‌کنم پرسپولیس با یحیی قهرمان شود

تارتار: آرزو می‌کنم پرسپولیس با یحیی قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید باعث افتخارش است که یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در گفت و گویی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. سعی کردیم در تعطیلات با جذب بازیکنان مورد نظرمان نقاط ضعف مان را پوشش بدهیم و در راستای تقویت تیم گام برداریم. خوشبختانه تا حد زیادی هم موفق بودیم. اردوی خود را جلو می بریم و بازی های دوستانه نیز در دستور کارمان است تا انشاالله نیم فصل دوم را نیز با قدرت آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی نفت حل شد، گفت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات حل شود. انشاالله طبق وعده ای که داده بودند طی روزهای آینده به حساب باشگاه پول می آید و مشکلات هم حل می شود. ما امیدواریم این اتفاق بیفتد تا بازیکنان از نظر روحی شرایط شان خوب شود و بتوانند بازی های خوب شان را تکرار کنند.

 سرمربی نفت درباره اینکه تیمش در نیم فصل اول بدون شکست ماند و شانس ادامه این روند در ادامه رقابت ها تاکید کرد: موفقیت هایی که ما کسب کردیم حاصل یک کار تیمی بود. از روز اول با توجه به تمام فشارهایی که روی ما بود می دانستیم که با کار و تلاش موفقیت به دست می آید. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و با زحماتی که کادرفنی و بازیکنان کشیدند و حمایت های مدیران باشگاه خدا هم عنایت کرد و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. الان هم تمام تمرکزمان این است که شرایط خوبمان ادامه پیدا کند و در پایان فصل رتبه ای آبرومند در جدول رده بندی به دست آوریم.

تارتار ادامه داد: شما می دانید که نفت مسجدسلیمان هرساله کاندیدای سقوط به دسته اول بوده اما امسال شرایط فرق کرده و ما خطر سقوط را احساس نمی کنیم. تا جایی که بتوانیم در جدول بالا می‌رویم و امیدوارم در نیم فصل دوم هم شرایط بر وفق مرادمان باشد. البته نباید انتظارات از تیم ما بالا باشد؛ همانطور که می دانید چند بازیکن اصلی مان را هم در نیم فصل از دست دادیم و باید در حد معقول از ما انتظار داشته باشید.

او که تیمش به نیمه نهایی جام حذفی رسیده درباره شانس قهرمانی نفت مسجدسلیمان بیان کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم. در جام حذفی تا الان هم اینگونه پیش رفتیم. انشاالله در زمان لازم در این خصوص حرف می زنیم. وقتی به دیدار نیمه نهایی برسیم، تمرکزمان روی آن مسابقه است و فعلا زود است درباره این موضوعات حرف بزنیم.

 بازیکن و مربی سابق پرسپولیس درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: به هواداران خوب پرسپولیس و مسئولان این باشگاه تبریک می گویم که یک انتخاب خوب برای هدایت این تیم انجام شده است. یحیی مربی باکیفیتی است که ضمن دانش بالا پرسپولیسی است و می دانم عاشقانه این تیم را دوست دارد. شک ندارم موفق خواهد شد و آرزو می کنم امسال با حضور او چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به دست بیاید.

تارتار که خودش هم یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس بود، درباره عدم انتخابش تاکید کرد: باعث افتخارم است که یکی از گزینه ها بودم. من به عنوان یک پرسپولیسی هر زمانی به وجودم نیاز باشد، با افتخار برای کمک می آیم. الان هم که یحیی گل محمدی عزیز انتخاب شده، خوشحالم و هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت او انجام می دهم. همه ما یک خانواده هستیم و باید در مواقع لازم دست همدیگر را بگیریم و از هم حمایت کنیم.

7655