حدادی‌فر: اگر منصوریان در ذوب‌آهن نیست ما بازیکنان مقصر هستیم

حدادی‌فر: اگر منصوریان در ذوب‌آهن نیست ما بازیکنان مقصر هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ما بازیکنان خودمان را مقصر می‌دانیم که الان منصوریان در ذوب‌آهن حضور ندارد. 

به گزارش فوتبالی، قاسم حدادی‌فر در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: در ابتدا باید از کادر فنی قبلی تشکر کنم، حضور منصوریان در این مراسم ما را غافلگیر کرد و تا به حال سابقه نداشت چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: ما بازیکنان خودمان را مقصر می‌دانیم که الان منصوریان در ذوب‌آهن حضور ندارد. برای این مربی آرزوی موفقیت می‌کنیم و مطمئنا او در تیم‌های بهتری حضور پیدا خواهند کرد.

هافبک ذوب آهن تصریح کرد: مراسم معارفه امروز برگزار شده در حالی که ما 14-15 روز تمرین کردیم. به هر حال همه باید فضای خوبی را برای این مربی فراهم کنیم که در نیم فصل دوم جبران کنیم چون نیم فصل اول را از دست دادیم. ما کارمان خیلی سخت است چون 5-6 بازی خیلی سخت داریم. امیدوارم در نهایت جایگاهی در خور ذوب‌آهن داشته باشیم.

حدادی‌فر ادامه داد: ما باید اتحاد داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. جایگاه ذوب‌آهن اصلا خوب نیست با وجود اینکه بازی های خوبی انجام دادیم. امیدوارم در ادامه فصل به نتایج خوبی برسیم.

وی ضمن تشکر از بازیکنان ذوب آهن که از این تیم جدا شدند گفت: ما از رفتن حسینی و مظاهری ضربه خوردیم، از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم ولی امیدوارم جوانانی که با سیاست باشگاه به این تیم آمده‌اند بتوانند جای آنها را پر کنند. این نفرات ستون تیم فوتبال ذوب‌آهن بودند ولی امیدوارم مدیریت کارخانه نیازهای بازیکنان را برطرف کنند تا آنها در آرامش به کار خود ادامه بدهند.

هافبک ذوب‌آهن افزود: حمایت از ما صورت گرفته ولی باید بیشتر شود. محمدی تلاش زیادی انجام داده ولی ما باید در نیم فصل دوم تلاش کنیم تا شرایط بهتری را کسب کنیم.

حدادی‌فر در خصوص اینکه مربی جدید شناختی از بازیکنان ندارد و این موضوع چقدر در روند تیم تاثیر دارد گفت: ما تا همین دیروز هم نمی‌دانستیم سرمربی تیم ما کیست و روز گذشته در رسانه‌ها این موضوع را متوجه شدیم. مربی جدا ولی ما بازیکنان باید کمک کنیم تا تیم خوبی باشیم. می‌دانم کار سخت است چون مربی جدید ما شناخت کافی ندارد.تیم های دیگر در شرایط بازی ها هستند ولی ما همچنان در حال تمرینات بدنی هستیم. امیدوارم شرایط در آستانه مسابقات به شکلی شود که بتوانیم آماده شویم.

9697