رقیب رئال مادرید در جام حذفی: باشگاهی با 2653 مالک!

رقیب رئال مادرید در جام حذفی: باشگاهی با 2653 مالک!

پایگاه خبری فوتبالی – پیروزی تیم اونیونیستا مقابل دپورتیوو لاکرونیا (که در ضربات پنالتی و با نتیجه 8 بر 7 رقم خورد) یکی از نتایج بهت‌انگیز دور دوم جام حذفی امسال بود. حالا این تیم قرار است با رئال مادرید در مرحله یک‌شانزدهم نهایی بازی کند. آنها به این ترتیب باشگاه مشهوری خواهند شد.

اونیونیستاس از شهر سالامانکا می‌آید، جایی که باشگاه معروفی به نام دپورتیوو سالامانکا داشت که در سال 1923 تاسیس شد و در سال 2013 به دلیل 23 میلیون یورو بدهی منحل شد. رقیب سنتی اونیونیستاس، باشگاه سالامانکا UDS است و هیچ رابطه‌ رسمی‌ای بین این دو باشگاه وجود ندارد. با این حال، این دو باشگاه به باشگاه منحل‌شده دپورتیوو سالامانکا احترام می‌گذارند.

اونیونیستاس در سال 2013 تاسیس شد. ساختار آنها در اسپانیا منحصر به فرد است. باشگاه در فصل گذشته 2653 مالک داشت، که هر کدام سهم خود را پرداختند و در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کردند. هیئت مدیره باشگاه 10 عضو دارد که مالکان مشخص می‌کنند، اما حضور در هیئت مدیره دستمزدی به همراه ندارد و کار داوطلبانه به شمار می‌رود.

اونیونیستاس پس از حذف دپورتیوو لاکرونیا، که دو بار فاتح جام حذفی اسپانیا شده، حالا با یکی از مدعیان جدی روبرو خواهد شد. آنها باید تعیین کنند که در چه ورزشگاهی میزبان رئال مادرید خواهند بود. گزینه احتمالی آنها ورزشگاه زامورا با 8هزار نفر گنجایش است.

این فصل برای اونیونیستاس در لیگ خوب پیش نرفته است. آنها در حال حاضر در جدول گروه خود در دسته سوم اسپانیا با 19 امتیاز در رده 18 قرار دارند، و در منطقه سقوط هستند، هرچند که اگر یک بازی عقب‌افتاده خود را ببرند، از این منطقه بیرون می‌آیند. طرفداران این تیم هر هفته به ورزشگاه می‌روند و تیمشان را تشویق می‌کنند؛ صرف نظر از نتیجه‌ای که آنها می‌گیرند.

8444