پاداش سیتی به آگوئرو به خاطر رکورد گلزنی: هروقت خواستی، برو

پاداش سیتی به آگوئرو به خاطر رکورد گلزنی: هروقت خواستی، برو

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در بازی اخیر تیمش مقابل استون ویلا هت تریکی تماشایی را به اجرا گذاشت و همین باعث شد تا او رکوردی جاودان را به نام خودش به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو که در تابستان سال 2011 از اتلتیکومادرید به سیتی منتقل شد در طول دوران حضورش در این باشگاه انگلیسی یکی از موثرترین مهره های این تیم بوده و ثبت رکورد تازه اش در زمینه گلزنی با پیراهن سیتی باعث شده تا سران این باشگاه به فکر آن بیفتند که پاداش قابل قبولی را برای ستاره تیمشان در نظر بگیرند. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، سران باشگاه سیتی حالا قصد دارند تا به او بگویند که هرزمان که دلش می خواهد، به او اجازه جدایی از سیتی را خواهند داد.

این درحالی است که سرخیو آگوئرو بارها اعلام کرده که دوست دارد در سرزمین مادری اش، آرژانتین، با دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

قرارداد فعلی آگوئرو با سیتی تا تابستان سال 2021 اعتبار دارد واو در آن زمان 33 ساله خواهد بود. بدین ترتیب احتمال می رود که او در آن سال به حضورش در لیگ برتر انگلیس و فوتبال اروپا پایان دهد و به تیم ایندیپندینه آرژانتین بازگردد. از همین رو سران باشگاه سیتی قصد دارند تا راه را برای جدایی آگوئرو هموار کنند و هرزمان که خودش تصمیم به جدایی گرفت و تیم جدیدی را به عنوان مقصد آتی اش انتخاب کرد،کار را برای او سخت نکنند.

در این میان سران باشگاه سیتی به احترام آگوئرو حتی در مورد بازیکنانی که احتمالا درآینده جانشین او خواهند شد هم صحبتی نمی کنند. البته در این راستا نام ستاره هایی از جمله هری کین، ستاره تاتنهام و لائوتارو مارتینز بازیکن آرژانتینی اینترمیلان هم مطرح هستند. باید در نظر داشت که کار برای سیتی برای پرکردن جای خالی آگوئرو در تیمشان خیلی سخت خواهد بود. چرا که آگوئرو در طول سالهای اخیر گلهای زیادی برای این تیم به ثمر رسانده و یکی از موثرترین مهره های تیم گواردیولا به حساب می آید. 

اما فعلا سران باشگاه سیتی ترجیح می دهند تا از بودن و موفقیتهای آگوئرو لذت ببرند و بعدا به فکر یافتن جایگزین ایده آلی برای این ستاره آرژانتینی باشند.

6363