پیش بازی امید ایران- امید چین/ فرصت آخر

پیش بازی امید ایران- امید چین/ فرصت آخر

پایگاه خبری فوتبالی- آیا امیدها به تیم ملی بر می‌گردد یا حسرت صعود طولانی تر میشود؟ 

به گزارش فوتبالی، پس از باخت مقابل کره جنوبی، کارِ صعودِ ایران به مرحله بعد، به اما و اگر کشیده شد و دیگر سرنوشت صعود، دست خودمان نیست.

احتمالات صعود: در این گروه، کره جنوبی 6 امتیازی است و صعودش به دور بعد مسجل شده. چینِ بدون امتیاز هم حذف شده ی اين گروه به شمار می‌رود. در روز پایانی مرحله گروهی مسابقات، ایران مقابل چین به میدان می‌رود و ازبکستان با کره جنوبی دیدار می‌کند. تنها اتفاقی که صعود ایران به مرحله بعدی را ممکن می‌سازد، شکست ازبکستان مقابل کره و پیروزی ایران مقابل چین است. با توجه به تساوی ایران و ازبکستان در بازی رو در رو، تیمی که تفاضل گل بهتری دارد صعود خواهد کرد. در پایان دور دوم مسابقات، تفاضل گل ایران -1 و تفاضل ازبک ها 2 است؛ با فرض شکست ازبکستان با حداقل گل، تیم ایران باید دست کم 2  گل به ثمر برساند تا راهی مرحله بعد شود.

تحلیل بازی مقابل کره جنوبی: استیلی در این بازی برخلاف بازی مقابل ازبکستان تیم را با دو مهاجم به میدان فرستاد و رضا شکاری و مهدی قائدی در نوک پیکان خط حمله به کار گرفته شدند و اللهیار صیادمنش در سمت راست و نزدیک خط طولی بازی می‌کرد. در فاز هجومی با داشتن مهره های با کیفیت تلاش می کردیم با جا به جایی نفرات در خط جلو باعث اشتباه تیم حریف شویم و با 13 شوت، توانستیم در این امر موفق ظاهر شویم. 

مهم ترین نکته ای که سبب شد دوبار دروازه خود را باز شده ببینیم، بی تفاوتی و سختگیر نبودن در فاز دفاعی بود و دو شوتِ پشت محوطه جریمه کار ایران را در نیم ساعت اول بازی تمام کرد. در لحظاتی از بازی که نور افکن از قلب دفاعی جدا میشد، ریتم تیم ایران بهبود می یافت و شاید اگر نورافکن به خط میانی انتقال میافت، نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

نتیجه بازی گذشته: تیم امیدِ ایران با نتیجه 1-2 مقابل امیدِ کره مغلوب شد.چین هم با دو گل مقابل ازبکستان تن به شکست داد.

وضعیت در جدول: ایران با 1 امتیاز در رتبه سوم و چین بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

*چهارشنبه 25 دی 98

امید ایران - امید چین ساعت 13:45