الهام‌بخش شخصیت «سوباسا» در سن 52 سالگی قراردادش را تمدید کرد!

الهام‌بخش شخصیت «سوباسا» در سن 52 سالگی قراردادش را  تمدید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کازویوشی میورا بازیکن ژاپنی در سن 52 سالگی  قراردادش را تمدید کرد و همچنان می خواهد در این تیم بماند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن باتجربه ژاپنی قراردادش را با باشگاه یوکوهاما برای یک فصل دیگر تمدید کرد. میورا که در ماه فوریه 53 ساله می شود، به نظر می رسد که قصد دست کشیدن از فوتبال را ندارد. مهاجم ژاپنی اولین بازی خود را در سال 1986 در تیم سانتوس برزیل انجام داد و بعد از آن در تیم های دیگری نظیر جنوا ایتالیا، دیناموزاگرب کرواسی و سیدنی اف سی استرالیا بازی کرد.

میورا نه تنها به خاطر عمر طولانی فوتبال بازی کردنش بلکه به خاطر یک اتفاق دیگر هم در دنیای فوتبال مشهور است.  در حقیقت شخصیت معروف "سوباسا" در کارتون معروف فوتبالیست ها بر اساس شخصیت و کاراکتر او درست شده است. میورا همواره یکی از اسطوره های فوتبال ژاپن بوده است و به نظر می رسد که به همین خاطر هیچ کس دوست ندارد که بازنشسته شدنش از فوتبال را ببیند.

میورا از سال 2015 در تیم یوکوهاما بازی می کند و به نظر می رسد که دوران حضورش در این تیم همچنان ادامه داشته باشد و با تمدید قراردادش حداقل 16 تیم در این تیم بازی کرده است. او نه تنها در تیم ملی فوتبال ژاپن بلکه در تیم فوتسال این کشور هم بازی کرده است.