شرفی: مربیان امید کمترین نقش را در شکست داشتند

شرفی: مربیان امید کمترین نقش را در شکست داشتند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال، گفت: مربیان تیم امید ایران در باخت به کره‌جنوبی کمترین نقش را داشتند و آنهایی مقصر اصلی هستند که بستر و شرایط لازم را برای حضور پرقدرت این تیم در مسابقات انتخابی المپیک آماده نکردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «اصغر شرفی»، اظهار داشت: تیم امید ایران برای حضور در این مسابقات مهم و معتبر آماده‌سازی لازم را نداشت.

وی افزود: امکانات فوتبال ایران قابل قیاس با کره‌جنوبی نیست و آنها بهترین شرایط و امکانات را برای تیمشان در نظر گرفتند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های تدارکاتی مناسبی را برای امید ایران در نظر می‌گرفتند به طور حتم با آمادگی بیشتری در این تورنمنت حضور پیدا می‌کردند.

شرفی تصریح کرد: اگرچه روی کاغذ برای صعود به مرحله بعدی شانس داریم اما کار سختی پیش روی ماست و کار ما مثل همیشه به اما و اگر کشیده شد.

وی تاکید کرد: بازیکنان ایران در بازی با چین با تمام قدرت به زمین رفته و برای پیروزی تلاش کنند و بدانند در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که زمینه صعود ایران فراهم شود.

پیشکسوت فوتبال گفت: مربیان تیم امید ایران در باخت به کره‌جنوبی کمترین نقش را داشتند و آنهایی مقصر اصلی هستند که بستر و شرایط لازم را برای حضور پرقدرت این تیم در مسابقات انتخابی المپیک آماده نکردند.

4344