دست‌ نشان: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل نود ارومیه به پیروزی برسیم

دست‌ نشان: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل نود ارومیه به پیروزی برسیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به دلیل جوانی بازیکنان نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده بهینه کرده و با گل‌های بیشتری رقیبمان را شکست دهیم. 

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در پایان دیدار تیمش مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به طلسم شکنی هشت هفته ناکامی سپیدرود اظهار کرد: پیروزی مقابل تیم مدعی صعود نود با تلاش بازیکن و حمایت هواداران حاصل شد؛ هواداران سپیدرود در سرمای شدید و زیر باران ۹۰ دقیقه از تیم خود حمایت کرده و حاصلش پیروزی مقابل تیم قدرتمند نود بود.

وی با تأکید بر نقش پررنگ هواداران در تزریق انگیزه به بازیکنان جوان سپیدرود خاطرنشان کرد: تیممان با بازیکنانی عمدتاً زیر ۲۳ به میدان رفت و از وجود دو بازیکن باتجربه در ترکیب اصلی تیممان استفاده کردیم؛ نود در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و مدعی صعود به لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از خروج ۱۵ بازیکن در نیم‌فصل خبر داد و افزود: پنجره نقل و انتقالات باشگاه تا پیش از دیدار مقابل نود بسته بوده و موفق به جذب بازیکن جدیدی نشدیم، مشکلمان پس از دیدار مقابل نود برطرف شده و سعی می‌کنیم با جذب نفرات مدنظرمان باقدرت بیشتری در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

دست‌نشان با بیان اینکه استفاده از بازیکنان جوان تاوان دارد، گفت: مهم‌ترین شاخصه بازیکنان جوان، انگیزه و دوندگی بی‌امان است، تجربه کم این بازیکنان باعث می‌شود در برخی بازی‌ها اشتباهاتی تأثیرگذار داشته و نتوانند کیفیت بالای خود را نشان دهند.

وی شکست در پنج دیدار متوالی را اتفاقی نادر در دوران سرمربیگری خود دانست و افزود: فشار زیادی روی بنده و بازیکنان تیم بود و با حمایت هواداران توانستیم پیروزی دل‌چسبی کسب کنیم، به بازیکنان تیمم ایمان داشتم و در دیدار مقابل نود ارومیه به دلیل جوانی بازیکنان نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده بهینه کرده و با گل‌های بیشتری رقیبمان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به بازی فیزیکی تیم نود ارومیه تصریح کرد: داوری در دیدار مقابل نود مشکلی نداشت و قاضی میدان به‌خوبی درصحنه‌ها تصمیم گرفت؛ اعضای تیم حریف انتظار شکست مقابل سپیدرود را نداشته و فشار زیادی روی داور تحمیل کردند که داور به‌خوبی در برابر فشارها ایستادگی کرد.

دست‌نشان با تأکید بر خطای عامدانه بازیکن تیم نود ارومیه گفت: این بازیکن به بدترین شکل روی بازیکن سپیدرود مرتکب خطا شده و از زمین مسابقه اخراج شد؛ خطایی که می‌توانست زندگی ورزشی یک بازیکن را تحت‌الشعاع قرار داده و به پایان برساند؛ کمیته انضباطی و کمیته داوران باید به این دست صحنه‌ها ورود کنند و دیگر شاهد این‌چنین صحنه‌های زشتی در فوتبال نباشیم.

4344