فرقانی: هیچ بازیکنی از صنعت نفت جدا نمی‌شود

فرقانی: هیچ بازیکنی از صنعت نفت جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شاید اسکوچیچ مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار بگیرد، ولی با ما قرارداد دارد و قرار نیست تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مهران فرقانی در مورد غیبت عیسی آل‌کثیر در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مگر پرسپولیس سرمربی دارد که بخواهد بگوید کدام بازیکن را می‌خواهم و کدام را نمی‌خواهم؟ ما هیچ توافقی با پرسپولیس نداشتیم و به آل‌کثیر اجازه جدایی نمی‌دهیم. او اجازه نگرفته و بدون اطلاع تمرینات را ترک کرد. اگر نمی‌خواهد، به تمرینات نیاید ولی ما از موضع خود کوتاه نمی‌آییم.

وی در مورد برخی اخبار مبنی بر حضور اسکوچیچ در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اسکوچیچ مربی خوبی است و شاید مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار بگیرد ولی با ما قرارداد دارد و قرار نیست تیم را ترک کند. وی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود در آبادان می‌ماند و قصد ترک صنعت نفت را ندارد. نمی‌دانم حرف‌هایی که می‌زنند چه معنی دارد، ولی مربی و بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان با اشاره به شرایط مالی باشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: همچنان منتظر واریز پول به حساب باشگاه هستیم و به محض این که بودجه را دریافت کنیم به بازیکنان پول می‌دهیم. گفته‌اند تا یکی، دو روز دیگر پول به باشگاه تزریق می‌شود. همه سعی باشگاه این است قبل از شروع نیم‌فصل دوم، قسط دوم قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

1984