سرآسیابی جانشین احتمالی یحیی گل‌محمدی!

سرآسیابی جانشین احتمالی یحیی گل‌محمدی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه شهرخودرو مهم ترین گزینه شهرخودرو برای تصدی عنوان سرمربیگری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آنطور که گفته می شود تا ساعاتی دیگر، خبر پیوستن یحیی گل محمدی به تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی تایید می شود و این مربی در نیم فصل دوم هدایت یکی دیگر از تیم های مدعی قهرمانی را برعهده خواهد گرفت.

گل محمدی درحالی جانشین کالدرون شده است، که پرسپولیس نیم فصل را به عنوان صدرنشین به پایان رسانده و در آن سو شهرخودرو تا چند روز آینده باید پس از دیدار مقابل شاهین بوشهر برای اولین بار در رقابت های آسیایی و پلی اف جام باشگاه ها به میدان برود.

در این میان حالا یکی از چالش های فرهاد حمیداوی که سرانجام راضی به جدایی سرمربی موفق تیمش شد،  انتخاب جایگزین برای یحیی گل محمدی است؛ حساسیت روزهای پیش رو باعث شده تا مسئولان شهرخودرو با وجود گمانه زنی ها و اسامی مطرحی چون منصوریان و مهاجری فعلا به نیروها و داشته های بومی اتکا کنند و به نظر می رسد شانس مجتبی سرآسیابی سرپرست فعلی تیم، برای گرفتن این مسئولیت، بیشتر از سایر گزینه هایی نظیر منصوریان یا مهاجری باشد که این روزها در رسانه های مختلف در مورد آنها گمانه زنی می شود.

سرآسیابی سابقه بازی در تیم های پیکان تهران، پیام مشهد و ابومسلم خراسان را دارد ولی پس از کناره گیری از فوتبال حرفه ای، بیشتر در باشگاه شهر خودرو و پدیده سابق، مسئولیت های اجرایی از قائم مقامی باشگاه گرفته تا سرپرستیِ تیم را برعهده داشته است.

گفته می شود با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه شهرخودرو زمان زیادی تا شروع مجدد بازی ها ندارد، سرآسیایی را که شناخت خوبی هم از تیم دارد، به عنوان یکی از گزینه ها برای هدایت تیم در نظر گرفته است.

حالا باید دید واکنش ها به اتفاقات اخیر درباره شهرخودرو چگونه خواهد بود و آیا سرآسیایی که در کنار مربیان زیادی حضور داشته می تواند با موفقیت از پس شغل جدید که در آن سابقه ای ندارد برآید یا خیر؟

1984