واکنش نامزد هافبک رئال مادرید به درخشش او در فینال سوپرجام

واکنش نامزد هافبک رئال مادرید به درخشش او در فینال سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای به مهمترین و جذاب ترین چهره فصل 20-2019 رئال مادرید برای هواداران تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه سرمربی ارژانتینی اتلتیکو مادرید گفت که مهم ترین لحظه فینال سوپرجام اسپانیا در بازی تیمش و رئال مادرید زمانی بود که در دقیقه 115 ، موراتا در آستانه تک به تک شدن با تیبو کورتوا بود اما فدریکو والورده روی او خطا کرد تا مانع از ایجاد موقعیت شود. سانچز مارتینز داور بازی ، فدریکو والورده را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد اما رئالی ها به هیچ وجه از دست هافبک اروگوئه ای تیمشان ناراحت نیستند چرا که این تکل باعث شد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند و در نهایت رئال در ضربات پنالتی توانست حریفش را شکست بدهد و قهرمان سوپرجام شود.

در نهایت فدریکو والورده عنوان بهترین بازیکن فینال سوپرجام اسپانیا را هم از آن خود کرد. در پایان بازی، مینا بونینو، خبرنگار آرژانتینی که نامزد فدریکو والورده است در پیامی در توئیتر به فدریکو روحیه داد و نوشت:" همه چیز متعلق به توست. لذت ببر چرا که بیش از هر کسی لیاقتش را داشتی. به تو تبریک می گویم و به تو افتخار می کنم. هیچ دلیلی برای سرزنش تو وجود ندارد، از زمانی که به رئال مادرید ملحق شدی، هر کاری که می توانستی را انجام دادی و حالا داری پاداش آن را می گیری. قلب پاک و شجاعت! درود بر تو فدریکو. قهرمانی مبارک."