تایید مصدومیت جدی مدافع یوونتوس از سوی ساری

تایید مصدومیت جدی مدافع یوونتوس از سوی ساری

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که مریه دمیرال، مدافع این تیم، احتمال در جریان دیدار دیشب برابر رم با مصدومیتی جدی مواجه شده است. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم یوونتوس و رم دیشب به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 1 - 2 شاگردان مائوریتزیو ساری همراه بود. دمیرال در این بازی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند. او در حالی که تنها 20 دقیقه از زمان بازی گذشته بود برای زدن یک ضربه سر به هوا بلند شد اما با شرایط بدی به زمین آمد و بلافاصله از زمین بازی بیرون رفت تا ماتیس دلیخت جانشین این بازیکن شود. سرمربی یوونتوس پس از بازی در کنفرانس خبری خود در این باره گفت: " دمیرال دچار پیچ خوردگی شد و ما چیز بیشتری تا فردا صبح نخواهیم دانست. با این حال حسی که داریم این است که احتمالا با یک مصدومیت جدی مواجه خواهیم بود. "

با توجه به این که جورجیو کیه لینی نیز حداقل تا ماه آینده قادر به همراهی این تیم نخواهد بود چرا که در تابستان دچار پارگی رباط صلیبی شده، به احتمال زیادی دنیله روگانی نیز به فروش نخواهد رسید. نیکولو زانیولو نیز در این بازی با مصدومیتی جدی مواجه شده و در انتظار اعلام آزمایشات پزشکی و جواب میزان دوری خود از میادین است. 

1070