دو هفته غیبت برای کاپیتان رئال مادرید به علت مصدومیت

دو هفته غیبت برای کاپیتان رئال مادرید به علت مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس ، کاپیتان رئال مادرید با مصدومیت فینال سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید را به پایان رساند.  مدافع رئال مادرید روی یک پرش در دقیقه 61 ، پایش توسط موراتا له شد و با درد به پزشکان رئال مادرید مراجعه کرد. مدافع آندلوسی با این وجود تا سوت پایان بازی در زمین ماند و حتی یکی از ضربات پنالتی را به گل تبدیل کرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت از ناحیه مچ پا باعث خواهد شد تا راموس 15 روز از میادین دور باشد و در دو بازی لالیگایی مقابل سویا در ورزشگاه برنابئو، بازی مقابل وایادولید در ورزشگاه زوریا و همچنین اولین بازی رئال مادرید در جام حذفی امسال در مرحله یک شانزدهم نهایی حضور نداشته باشد.

راموس در پایان بازی مقابل اتلتیکو تائید کرد که قصد داشته پنالتی خود مقابل اوبلاک را با ضربه چیپ بزند اما مصدومیتش از ناحیه مچ پا باعث شده تا ریسک نکند و ضربه ای دقیق تر را روانه دروازه حریف کند تا بتواند گلزنی کند.

در غیاب راموس به نظر می رسد که ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت تا در ترکیب قرار بگیرد و در کنار واران زوج خط دفاعی رئال مادرید را در سه بازی آینده تشکیل خواهد داد.