گواردیولا: مسی بهترین شماره 9،10،11،7،6،5 و 4 دنیاست!

گواردیولا: مسی بهترین شماره 9،10،11،7،6،5 و 4 دنیاست!

پایگاه خبری فوتبالی - گلزنی باورنکردنی سرجیو آگوئرو برای منچسترسیتی او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال معرفی کرده اما پپ گواردیولا همچنان معتقد است که لیونل مسی با همه فرق دارد. 

به گزارش فوتبالی، آگوئرو شب گذشته در جریان پیروزی 1 - 6 سیتی برابر استون ویلا موفق به ثبت هت تریک خود شد. این دوازدهمین هت تریک این بازیکن بود و باعث شد که او بالاتر از آلن شیرر به عنوان بهترین گلزن سیتی برسد. گواردیولا پس از بازی در پاسخ به این سوال که آیا آگوئرو بهترین بازیکنی است که با او کار کرده از لیونل مسی یاد کرد که در فاصله سال های 12 - 2008 در بارسلونا تحت هدایت این مربی اسپانیایی توپ زده و موفقیت های بسیاری را به دست آورده است. گواردیولا در پاسخ به این سوال گفت: " بهترین بازیکن مسی است. مسی بهترین بازیکن شماره 9، 10، 11، 7، 6،5 و 4 است. اما سرجیو قطعا جز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. من بارها گفته ام که او برای گلزنی خواهد مرد. این استعداد و کیفیت بازی اوست. "

او همچنین در واکنش به شرایط بارسلونا و انتقاداتی که علیه ارنستو والورده مطرح می شود، گفت: " بارسلونا جای خاصی است چون در این تیم قهرمانی در لیگ کافی نیست. من بسیار برای ارنستو متاسف هستم. فکر می کنم او شایسته چنین رفتارها و اتفاقاتی نیست. امیدوارم بتوانیم این موضوع را خیلی زود حل کنیم و باشگاه به شرایط آرامش بازگردد. "

1070