والورده از کارت قرمز مستقیم، تا انتخاب بعنوان بهترین بازیکن فینال

والورده از کارت قرمز مستقیم، تا انتخاب بعنوان بهترین بازیکن فینال

پایگاه خبری فوتبالی- فده والورده بازیکن اروگوئه ای باشگاه رئال مادرید در دقیقه 115 بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا و جدال رئال مادرید مقابل اتلتیکو، به خاطر خطای واضحی که برروی موراتا انجام داد از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، در این صحنه از بازی و درشرایطی که مسابقه با تساوی بدون گل دنبال می شد، موراتا با بهره گیری از اشتباه کارواخال،با سرعتی بالا و به تنهایی در حال نزدیک شدن به دروازه کورتوا بود و خطر واضحی برروی دروازه تیم مادریدی در حال خلق شدن بود که فده والورده با خطایی خشن و واضح برروی موراتا او را متوقف کرد و از پشت سر روی او تکل زد تا با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شود.

بعد از این خطا بود که جروبحثهایی میان بازیکنان دو تیم ایجاد شد و داور مسابقه در این صحنه به ساوویچ، سائول و کارواخال که خشن تر از سایر بازیکنان به بحث می پرداختند، کارت زرد نشان داد. والورده با این کارت قرمز زمین را ترک کرد و بدین ترتیب در بازی بعدی تیمش که شنبه اینده مقابل سویا برگزار خواهد شد، غایب خواهد بود. چرا که طبق قوانین سوپرکاپ اسپانیا، محرومیت هایی که دراین تورنمنت درنظر گرفته می شوند، در رقابتهای لالیگا و یا جام حذفی پیاده خواهند شد.

نکته جالب توجه اینجاست که در پایان مسابقه، والورده که در دقایق پایانی بازی به خاطر خطای خشنش از زمین اخراج شده بود، به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد تا شب تلخ و شیرین این بازیکن جوان کامل شود. در نهایت رئالی ها توانستند تا در ضربات پنالتی اتلتیکو را شکست دهند تا جام قهرمانی را مال خود کنند.

6363