موسوی: مجیدی راه استراماچونی را ادامه دهد/ استقلال باید به بازیکن ایرانی تکیه کند

موسوی: مجیدی راه استراماچونی را ادامه دهد/ استقلال باید به بازیکن ایرانی تکیه کند

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی موسوی درباره وضعیت استقلال بعد از جدایی آندره‌آ استرماچونی و سرمربیگری فرهاد مجیدی, گفت: استقلال با فراز و نشیب‌هایی که در نیم فصل اول داشت, در نهایت توانست با یک مربی کارکشته و با تجربه حضور در صدر جدول را تجربه کند. یادم نمی‌رود استراماچونی قول خوب شدن استقلال را داد و با همه حاشیه‌ها و مشکلات توانست این کار را انجام دهد. هنوز ما متوجه نشده‌ایم که چه شد که او رفت و چه شد که دیگر برنگشت.

وی ادامه داد: بعد از جدایی استراماچونی, تنها گزینه‌ای که هواداران او را قبول داشتند فرهاد مجیدی بود. به غیر از او هیچ گزینه‌ دیگری در ایران نبود که تیم نداشته باشد و بتواند هدایت استقلال را برعهده بگیرد. شخصیت فرهاد برای هواداران قابل قبول است اما با این حال بازهم هواداران استراماچونی مقابل او هم جبهه گرفتند که البته با نتایج خوب استقلال حق داشتند.

بازیکن پیشین استقلال, تاکید کرد: مجیدی باید راه استراماچونی را ادامه دهد و تیمش هر روز پیشرفت کرده و این روحیه را به تیم تزریق کند, اگر اینطور نباشد بعد از چند هفته از سوی هواداران بار دیگر بهانه استراماچونی گرفته می‌شود. استقلال جز با نتیجه گرفتن نمی‌تواند هوادارانش را راضی نگه دارد.

موسوی با اشاره به عدم موفقیت باشگاه استقلال در جذب پاتوسی, تصریح کرد: استقلال باید به بازیکنان ایرانی تکیه کند, چون با این وضعیت نه می‌تواند مربی و بازیکن خارجی بیاورد و نه می‌تواند آنها را نگه دارد. ادامه این روند و آوردن بازیکن خارجی فقط به نفع دلال‌هاست. بازیکن خارجی به تیم می‌آید اما بعد از چند هفته باشگاه نمی‌تواند تعهداتش را انجام دهد و این بازیکن یا مربی تیم را ترک می‌کند. این اتفاق فقط جیب کسانی که در این کار منفعت دارند, را پر می‌کند.

وی تاکید کرد: استقلال شرایط خوبی در نیم فصل نخست داشته و امیدوارم فرهاد مجیدی با الگوبرداری از استراماچونی و نوع بازی‌اش دوباره استقلال را به همان راهی که در پیش گرفته بود  هدایت کند.

4344