رکورد جاودان آگوئرو: برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر

رکورد جاودان آگوئرو: برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی با هت تریک در بازی امشب تیمش مقابل استون ویلا،رکوردی تاریخی و جاودان را به نام خودش ثبت کرد و حالا برترین گلزن غیرانگلیسی تاریخ رقابتهای لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی ، آگوئرو در بازی امشب تیمش در ویلاپارک  هت تریک کرد تا نامش در تاریخ لیگ برتر ثبت شود. او در جریان این مسابقه در ابتدا با رکورد 175 گل تیری آنری در لیگ برتر و در جایگاه برترین گلزن غیرانگلیسی لیگ برتر برابری کرد ولی در دقایق بعدی بازی او گلهای بیشتری زد تا رکورد آنری را پشت سربگذارد. سیتی در نهایت در این بازی 1-6 از سد استون ویلا عبور کرد.

در حال حاضر آگوئرو با زدن 177 گل در جایگاه چهارمین گلزن برتر تاریخ رقابتهای لیگ برتر و درکنار فرانک لمپارد قرار گرفت. آگوئرو دراین بازی دوازدهمین هت تریکش را در رقابتهای لیگ برتر انجام داد.

البته بعید به نظر می رسد که او بتواند به رکورد گلزنی آلن شیرر در صدر جدول گلزنان برتر لیگ برتر انگلیس برسد ولی رکوردهای وین رونی (208 گل) و اندی کول (187 گل) برای آگوئرو قابل دسترس تر هستند.

 این مهاجم آرژانتینی در حال حاضر برترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است و دو سال پیش این عنوان را به خود اختصاص داده بود. بدین ترتیب نام سرخیو آگوئرو برای همیشه در تاریخ رقابتهای لیگ برتر جاودان خواهد ماند.6363