توافق اینترمیلان با ستاره باشگاه تاتنهام

توافق اینترمیلان با ستاره باشگاه تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتادلوسپورت، سران باشگاه اینترمیلان با کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی باشگاه تاتنهام به توافق رسیده اند و قرار بر این است که اریکسن در بازار زمستانی با امضای قراردادی با نرآتزوری به این باشگاه منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، حالا مدیران باشگاه اینترمیلان باید با مسئولان باشگاه تاتنهام به توافقات نهایی برسند. تاتنهامی ها برای فروش اریکسن به اینتر رقم 20 میلیون یورو طلب کرده اند. روزهای سه شنبه و چهارشنبه، روزهای سرنوشت سازی در مسیر انجام این انتقال خواهند بود. دستمزدی که اریکسن درخواست کرده، سالانه 10 میلیون یورو است ولی او حتی حاضر است تا این رقم را به 7.5 میلیون یورو به اضافه مبالغی پاداش کاهش دهد.

روزنامه گاتزتادلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بعد از توافقات حاصل شده میان سران باشگاه اینتر با مارتین شوتز، مدیربرنامه های اریکسن، به زودی قراردادی به امضا خواهد رسید که تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت و حالا سران دوباشگاه باید با هم به توافق برسند. قرارداد فعلی اریکسن با تاتنهام تا پایان فصل اعتبار دارد و او تابستان می تواندبه عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

دراین بین این احتمال وجود دارد که آرتورو ویدال هم به زودی به اینتر میلان منتقل شود.

کریستین اریکسن 27 ساله در سال 2013 از آژاکس آمستردام به تاتنهام پیوست. او در بین سالهای 2009 تا 2013 در این تیم توپ می زد. اریکسن در این فصل 3 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده و 70 دقیقه در باخت 1-0 تیمش مقابل لیورپول در لیگ برتر که روز شنبه برگزار شد به میدان رفت ودر هنگام تعویض جایش را به جیووانی لوسلسو داد.

6363