فوتبال انتخابی المپیک/ برتری ازبکستان مقابل چین، شانس صعود ایران را کمرنگ کرد

فوتبال انتخابی المپیک/ برتری ازبکستان مقابل چین، شانس صعود ایران را کمرنگ کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بر چین غلبه کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو، عصر امروز (یکشنبه) در گروه C تیم امید ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر چین را شکست داد. مدافع عنوان قهرمانی با این برد 4 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه، بالاتر از ایران یک امتیازی ایستاد.

با این نتیجه، کار شاگردان حمید استیلی که پیش از این دیدار با نتیجه 2 بر یک مغلوب کره جنوبی شده بودند، برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها دشوارتر شد.

در گروه C، کره 6 امتیازی صدرنشین است و صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرده است. تیم‌های ازبکستان و ایران نیز به ترتیب با 4 و یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و چین بدون امتیاز در مکان آخر است.

همچنین در گروه B این مسابقات، عصر امروز تقابل تیم‌های سوریه و ژاپن به برتری 2 بر یک سوری‌ها انجامید. پیش از این دیدار هم عربستان مقابل قطر تن به تساوی بدون گل داده بود.

با این نتایج سوریه با 4 امتیاز صدرنشین گروه B است، تیم‌های عربستان و قطر نیز به ترتیب با 4 و 2 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و ژاپن نیز بدون امتیاز قعرنشین است.


4344