گارسیا پیمینتا، جدی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا

گارسیا پیمینتا، جدی‌ترین گزینه هدایت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از منتفی شدن بازگشت ژاوی، گزینه حضور گارسیا پیمینتا به عنوان سرمربی موقت خود را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا به صورت جدی به اخراج ارنستو والورده فکر می کنند و امشب جلسه مهم هیئت مدیره در مورد اخراج یا ابقای این مربی برگزار خواهد شد. پنجشنبه گذشته مدیران بارسلونا با گارسیا پیمینتا سرمربی تیم رزروهای خود تماس گرفته بودند تا در مورد احتمال حضور وی روی نیمکت بارسا تا پایان فصل با او صحبت کنند. احتمال دارد که پیمینتا تا پایان فصل هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد و بعد از آن جای خود را به ژاوی هرناندز سرمربی فعلی السد قطر بدهد.

پس از آن که ژاوی دست رد به سینه بارسلونا زد در حال حاضر گارسیا پیمینتا یکی از گزینه های جدی هدایت بارسلونا سات.  سرمربی تیم رزروهای بارسلونا اخیرا گفته است که ترسی از پذیرش هدایت بارسا ندارد و این گزینه را می پذیرد. او 12 سال در آکادمی بارسلونا بازی کرده و در حال حاضر 15 سال در آکادمی این تیم به عنوان مربی عفالیت کرده است. پیمینتا 45 ساله در همه رده های پایه بارسا مربیگری کرده و به خوبی این تیم را می شناسد. او در پایان فصل 18-2019 جانشین جرارد لوپز به عنوان سرمربی تیم بارسلونای بی شده بود. 

پیمینتا در اولین سال حضورش در تیم جوانان بارسلونا توانست قهرمان چمپیونزلیگ جوانان و لیگ فوتبال جوانان شود و بعد از آن به تیم رزروهای بارسا رسید.