شوک بزرگ به بارسلونا؛ لوئیز سوارز با ادامه فصل خداحافظی کرد؟

شوک بزرگ به بارسلونا؛ لوئیز سوارز با ادامه فصل خداحافظی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه بارسلونا روز یکشنبه توسط دکتر رومان سوگات تحت عمل جراحی قرار گرفت و به نظر می رسد که چهار ماه از میادین دور باشد و ادامه فصل را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اروگوئه ای در ماه می تحت درمان دکتر سوگات قرار گرفت چرا که از ناحیه مینیسک پای راست دچار مصدومیت شده بود. این بازیکن سعی می کرد که در ماه های اخیر به ضرب آمپول بازی کند و توجهی به مصدومیتش نداشته باشد اما در نهایت پزشکان از او خواستند که مورد جراحی قرار بگیرد و حالا عملا باید با ادامه فصل وداع کند.

بارسلونا روز شنبه اعلام کرد که این بازیکن روز یکشنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرد. این بازیکن امروز جراحی شد و به نظر می رسد که باید با ادام هفصل وداع کند. مشکلات لوئیز  سوارز از ناحیه زانوی پای راست، دو سال پیش آغاز شد. در آغاز فصل 18-2017 مهاجم اروگوئه ای غایب بود و ترجیح می داد که جراحی نکند و با درمان سنتی به میادین برگردد. این بازیکن فصل گذشته نیز با مصدومیت هایی دست و پنجه نرم می کرد.

حالا نبود وی ضربه مهلکی برای بارسلونا و مسی خواهد بود و باید دید که تیم کاتالان آیا جانشینی برای وی خواهد خرید یا به بازیکنان فعلی خود اعتماد خواهد کرد.