موندودپورتیوو: حضور ژاوی در بارسلونا منتفی شد

موندودپورتیوو: حضور ژاوی در بارسلونا منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز 39 ساله هدایت بارسلونا را به عهده نخواهد گرفت. جلسه امروز مدیران بارسلونا به این نتیجه رسید که سرمربی فعلی تیم السد قطر، در دوحه بماند.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو از منابع درون باشگاه بارسلونا گزارش داده است که ژاوی به بارسا ملحق نخواهد شد. او با تیم فعلی اش قرارداد دارد و ترجیح می دهد که به قراردادش عمل کند. او نمی خواهد که تیم قطری که به فینال جام حذفی قطر رسیده را  ترک کند. ژاوی ترجیح می دهد که تا پایان فصل در السد بماند چرا که رابطه خوبی با خانواده پادشاهی قطر دارد و تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند.

بارسا بدین ترتیب بحث استخدام ژاوی هرناندز را برای تابستان بعدی دنبال خواهد کرد و در آن زمان مذاکرات دوباره از سر خواهد گرفت. بارسا، ژاوی را می خواهد اما نه حالا بلکه به نظر می رسد که این اتفاق به تابستان موکول خواهد شد. کاپیتان سابق بارسلونا فعلا ترجیح می دهد که هدایت این تیم را به عهده نگیرد چرا که او می خواهد که پروژه را در شرایطی آغاز کند که خودش تیم را به صورت کامل تحت کنترل داشته باشد نه حالا که بارسا پس از حذف از سوپرجام اسپانیا شرایطی بحران زده دارد.

به هر صورت به نظر می رسد که در شرایط فعلی ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بماند.