پسر اسطوره رئال مادرید، مجری ورزشی می شود

پسر اسطوره رئال مادرید، مجری ورزشی می شود

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو رویز، پسر فرناندو هیرو بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فعالیتش را به عنوان مجری تلویزیونی آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، آلوارو رویز 27 ساله قرار است که مجری یکی از برنامه های ورزشی محبوب اسپانیا به نام " ال چیرینگیتو" باشد هر چند که مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد و پسر سرمربی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 چه زمانی هدایت تیم را به عهده خواهد گرفت.

آلوارو رویز پسر هیرو در صفحه توئیتر خود نوشته است: از تیم بزرگ برنامه ال چیرینگیتو تشکر می کنم که در این چالش جدید برخورد خیلی خوبی با من داشتند. سال 2020 را با تغییرات جدیدی آغاز خواهیم کرد که این هم یکی از تغییرات است."

هیرو که سابقه فعالیت به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا را دارد، زمانی دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید بود و در برهه ای نیز هدایت تیم اوویدو را به عهده داشت اما در حال حاضر ترجیح می دهد که از فوتبال دور باشد و به امور شخصی زندگی خود برسد. او زمانی کاپیتان و مدافعی مهم در رئال مادرید بود که توانست  با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا پسرش به شکلی دیگر وارد دنیای فوتبال شده و ترجیح می دهد که مجری ورزشی باشد.