شجاعی: ضربه را با تمام وجودم زدم اما دروازه‌بان حریف واکنش فوق‌العاده‎ای داشت

شجاعی: ضربه را با تمام وجودم زدم اما دروازه‌بان حریف واکنش فوق‌العاده‎ای داشت

 پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم امید ایران گفت: اصلاً انتظار چنین واکنشی نداشتم و فکر می‌کردم این توپ حتماً گل می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، علی شجاعی پس از بازی تیم امید ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت:‌ ما دو نیمه کاملاً متفاوت داشتیم در نیمه دوم همه دیدند که عملکرد خیلی خوبی داشتیم به هیچ وجه شایسته باخت در این بازی نبودیم حداقل حق‌مان بود که مساوی کنیم ولی با بدشانسی فرصت‌های‌مان از دست رفت موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم و بازی را مساوی کنیم.

شجاعی در مورد فرصتی که در انتهای بازی از دست داد، تصریح کرد: اول باید از رضا دهقانی به خاطر پاس خوبی که داد تشکر کنم. ضربه را با تمام وجودم زدم زمین هم خیس بود و شانس زیادی داشتم که توپ تبدیل به گل شود. برای دروازه‌بان هم توپ خیلی سختی بود اما واکنش فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داد و اصلاً انتظار چنین واکنشی نداشتم. فکر می‌کردم این توپ حتماً گل می‌شود اما عملکرد دروازه‌بان آنها فوق‌العاده بود که این توپ را مهار کرد و گرفت غیر از این توپ هم چند شانس دیگر داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد.

بازیکن تیم امید ایران افزود: فراموش نکنیم هم ازبکستان و هم کره جنوبی تیم‌های خیلی خوبی بودند اما ای کاش ما در هر دو نیمه همان بازی خوب خودمان را انجام می‌دادیم و اگر تمرکز لازم را داشتیم می‌توانستیم در هر دو بازی پیروز شویم با این وجود امید زیادی داریم این تورنمنت هنوز برای ما تمام نشده، روز آخر با شکست چین می‌توانیم صعود کنیم من امیدوار هستم، فکر می‌کنم بچه‌ها این اراده را خواهند داشت که با تمام وجود بجنگند و روز آخر با یک نتیجه خوب بازی را ببریم و صعود کنیم.

9697