ژاوی: انکار نمی‌کنم رویایم هدایت بارسلوناست اما...

ژاوی: انکار نمی‌کنم رویایم هدایت بارسلوناست اما...

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز می گوید که دلیل برای پنهان کردن این واقعیت که رویای او هدایت بارسلوناست ندارد اما تاکید دارد که در حال حاضر تمام تمرکزش روی السد است. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره احتمال حضور اسطوره بزرگ بارسلونا روی نیمکت این تیم در صورت برکناری ارنستو والورده مطرح شده است. والورده پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا با خطر جدی برای ادامه حضور خود در بارسلونا روبرو شده است. بارسلونا در این دیدار و در حالی که از تیم رقیب پیش بود با نتیجه 2 - 3 شکست خورد. ژاوی روز شنبه پس از بازی تیم خود و در واکنش به صحبت های مطرح شده درباره حضورش در بارسلونا گفت: " نمی توانم این موضوع را انکار کنم که هدایت بارسلونا رویای من است. من بارها این موضوع را در بسیاری از مصاحبه های خودم گفته ام. همه این را می دانند که من هوادار بارسلونا هستم. این باشگاه در قلب و رویاهای من است. اما در حال حاضر تمام تمرکز من روی هدایت تیم السد است. " 

او در ادامه درباره دیدار با اریک آبیدال و اوسکار گرائو گفت: " آبیدال دوست من است. من بارها با او دیدار کرده ام. به بارسلونا و والورده احترام می گذارم اما به قراردادم خودم نیز احترام می گذارم. من اینجا کارم را انجام می دهم. تمرکزم روی نیمه نهایی اس و حالا به فینال فکر می کنم. بسیار خوشحال هستم که السد را هدایت می کنم و برای این باشگاه احترام زیادی قائل هستم. نمی توانم چیز دیگری بگویم. آنها اینجا بودند و ما درباره چیزهای زیادی صحبت کردیم. آنها آمده بودند تا از شرایط عثمان دمبله مطلع شوند. متاسفم اما نمی توانم اطلاعات بیشتری به شما بدهم. من با آبیدال بودم. او دوست من است. همین. من در السد هستم و به والورده احترام می گذارم. "

1070