سخنگوی فدراسیون فوتبال: بحث حضور برانکو در تیم ملی ایران تمام نشده است/ تا اوایل هفته آینده تکلیف سرمربی را مشخص می‌کنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال: بحث حضور برانکو در تیم ملی ایران تمام نشده است/ تا اوایل هفته آینده تکلیف سرمربی را مشخص می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قطعی بودن انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

به گزارش فوتبالی، امیر مهدی علوی درباره اینکه آیا حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران منتفی شده است، بیان کرد: نمی‌توانیم این بحث را تمام شده تلقی کنیم. همانگونه که محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد به احتمال زیاد از مربی داخلی در تیم ملی استفاده می‌کنیم، اما اینکه بخواهیم به صورت قطعی اعلام کنیم سرمربی آینده تیم ملی ایرانی است تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

او افزود: اگر مربی خارجی مدنظر باشد فردی خواهد بود که از فوتبال ایران شناخت کامل و کافی داشته باشد و بازیکنان کشورمان را هم به خوبی بشناسد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی عمان است، بیان کرد: به هر حال مذاکرات ما با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در هفته جاری ادامه دارد. تا بازی با هنگ کنگ حدود ۸۰ روز زمان داریم. از طرفی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم، اما روند انتخاب سرمربی تیم ملی به سرعت طی می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های فدراسیون تا اوایل هفته آینده جمع بندی نهایی در این زمینه انجام خواهد شد.

4344