وضعیت عجیب ذوب آهن؛ از تائید تا انکار در انتخاب سرمربی/ اسماعیلی‌فر هم جدا می‌شود؟

وضعیت عجیب ذوب آهن؛ از تائید تا انکار در انتخاب سرمربی/ اسماعیلی‌فر هم جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- درحالی که باشگاه ذوب‌آهن این روز‌ها در پی انتخاب سرمربی جدید است اما زمزمه‌های جدایی دانیال اسماعیلی‌فر نیز از این تیم شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حدود یک ماه از جدایی علیرضا منصوریان از تیم فوتبال ذوب آهن می‌گذرد اما هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است. در این مدت‌ نام‌های زیادی از جمله علی دایی, منصور ابراهیم‌زاده, زلاتکو کرانچار, مهدی تارتار و چیرو فررا برای نشستن روی نیمکت ذوبی‌ها شنیده شد و حتی خبر‌هایی برای قطعی شدن حضور دایی یا کرانچار در ذوب آهن نیز منتشر شد.

این در حالی است که دو ماه از زمان اولتیماتوم جدی باشگاه ذوب آهن به منصوریان می‌گذرد و طبیعی بوده که از همان زمان مسئولان این باشگاه به فکر جایگزین احتمالی برای این مربی بوده‌اند ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده و هر روز این باشگاه از جهات مختلف در حال آسیب خوردن است.

همه اخبار ضد و نقیض حوالی باشگاه ذوب آهن و سرمربی آینده‌اش در شرایطی است که امروز (شنبه) باشگاه ذوب آهن اعلام کرد با یک مربی خارجی موفق و خوشنام توافق کرده است اما ساعتی بعد مجتبی فریدونی عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در گفت‌و‌گویی با رد این خبر گفت: «حتما این توافق با آقای محمدی (مدیرعامل باشگاه) صورت گرفته است نه خود باشگاه. ما تا الان روی هیچ گزینه‌ای توافق نداشته‌ایم و هیئت مدیره در جریان نیست» و در ادامه عنوان کرده که حتماً محمدی اختیارات ویژه ای از جای دیگری دارد!

ذوبی‌ها در این اوضاع آشفته تاکنون در فصل نقل‌و‌انتقالات نیم فصل 4 بازیکن‌شان را از دست داده‌اند. جدا از دو بازیکن نیجریه‌ای, ارسلان مطهری و میلاد فخر‌الدینی که جزو مهره‌های اصلی ذوب‌آهن به حساب می‌آمدند نیز جدایی‌شان را قطعی و به استقلال و تراکتور پیوسته‌اند. همچنین بحث بر سر جدایی دانیال اسماعیلی‌فر نیز بسیار داغ است,  علاوه براینکه این بازیکن از شرایط خود در ذوب آهن راضی نیست و گفته می‌‌شود خواهان جدایی شده است تا به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد. 

4344