عکس؛ اخراج اوبامیانگ پس از خطای بسیار خشن

عکس؛ اخراج اوبامیانگ پس از خطای بسیار خشن

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی آرسنال پس از یک تکل بسیار خشن و بی محابا روی پای مکس مه یر در بازی تیمش و کریستال پالاس در لیگ برتر، از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، پل تیرنی داور بازی آرسنال و کریستال پالاس پس از مشورت با تیم داور ویدئویی تصمیم گرفت که در این بازی در ورزشگاه سلهورست پارک، اوبامیانگ را به علت تکل بسیار خشن روی پای بازیکن آلمانی از زمین خارج کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که مهاجم 30 ساله برخورد شدیدی با زانوی مه یر داشته است. تیرنی داور بازی در ابتدا برای این صحنه کارت زرد را انتخاب کرده بود اما پس از مشورت با داور وردئویی، مهاجم گابونی را از زمین خارج کرد تا اوبامیانگ در شبی که گل زده بود، از زمین اخراج شود. 

مهاجم گابونی در حالی که کاملا ناراحت بود و سرش را به پایین انداخته بود، به سمت تونل حرکت کرد تا به رختکن برود. 

در این فصل داور ویدئویی در خیلی از تصمیمات داوری نقش داشته است.  شب گذشته نیز دکلان رایس هافبک وستهام ادعا کرده بود که هیچ کدام از بازیکنان با داور ویدئویی موافق نیستند و امروز نیز در بیرون ورزشگاه سلهورست پارک، تی شرت هایی در مخالفت با داری ویدئویی بیرون از ورزشگاه فروخته می شد. هواداران کریستال پالاس هم چنین بنری را در دست داشتند:" همین حالا داور ویدئویی را تمام کنید. جو را می کشد، هیجان را می کشد، بازی را می کشد."

آرسنال و کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

اوبامیانگ به سومین بازیکن آرسنال تبدیل شد که در یک بازی از لیگ انگلیس هم گل می زند و هم اخراج می شود. میکل آرتتا سرمربی فعلی آرسنال هم چنین تجربه ای را در سال 2013 داشت.