مدیر اینتر: ویدال هدف مهم ماست، اگر یووه قهرمان نشود ما می‌شویم

مدیر اینتر: ویدال هدف مهم ماست، اگر یووه قهرمان نشود ما می‌شویم

پایگاه خبری فوتبالی - بپه ماروتا، مدیر اینتر، مدعی شد که جذب آرتورو ویدال، هافبک بارسلونا، هدف مهمی برای این تیم در پنجره نقل و انتقالات است و همچنین تاکید کرد که در صورت عدم موفقیت یوونتوس، اینتر قهرمان سری آ خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، اینتر در فصل جدید رقابت های سری آ با هدایت آنتونیو کونته رقیبی جدی برای یوونتوس شده است. این تیم در حال حاضر با امتیازی برابر با شاگردان مائوریتزیو ساری اما با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول رده بندی سری آ ایستاده است. بپه ماروتا که پیش از این سابقه همکاری با یوونتوس را نیز در کارنامه خود دارد، در گفتگو با رادیو رای در این باره اظهار داشت: " دو سال پیش هرگز فکر نمی کردم با اینتر در صدر جدول باشیم. دوست داشتم شرایط کاری حرفه ای خودم را متفاوت کنم اما این زیبایی فوتبال است. حضور ویدال در این تیم به عوامل زیادی بستگی دارد. او بازیکن مهمی برای ما به حساب می آید. موقعیت سرمربی بارسلونا در خطر است. اگر آنها سرمربی خود را تغییر دهند، نمی دانم که چه اتفاقی در آینده در رابطه با این انتقال رخ خواهد داد. " 

ماروتا همچنین درباره احتمال قهرمانی اینتر در رقابت های سری آ گفت: " یوونتوس قدرت و کیفیت ایستادن بالاتر از اینتر را دارد. با این حال اگر یوونتوس این موقعیت را از دست بدهد ما می توانیم قهرمانی را به دست آوریم. "

1070