ستاره سابق بارسلونا، صفحه توئیترش را بست

ستاره سابق بارسلونا، صفحه توئیترش را بست

پایگاه خبری فوتبالی- کارلس آلنیا ستاره سابق باشگاه بارسلونا روز چهارشنبه در مراسم معارفه اش در باشگاه رئال بتیس شرکت کرد. 

به گزارش فوتبالی، او ساعاتی بعد به خاطر مصاحبه ای که با رادیوفونیکا انجام داد، به دردسری افتاد که در نهایت تصمیم گرفت تا صفحه اش در توئیتر را دست کم به صورت موقت ببندد. او که تقریبا یک دهه است عضو توئیتر بوده و بیش از 171 هزار فالوور دارد، حالا صفحه توئیترش را بسته است.

این جنجال در پی سوال مانو کارنیو، خبرنگار برنامه ال لارگروی رادیوفونیکا رخ داد. او در سوالی از آلنیا پرسید که آیایک ضد سویایی است یا خیر و این بازیکن جوان در پاسخ گفت:« بله؛ واقعیت این است که بله. واضح است. زمانی که به بتیس می آیی و رقابت موجود را می بینی..طبیعی است که الان من کاملا طرفدار بتیس هستم و یک ضد سویایی بزرگ.»


همین صحبتهای او بازتاب گستردهای در شبکه های اجتماعی داشت و بسیاری حرفهای او را ری توئیت کردند.همین  اتفاق باعث شد تا او پیغامهای توهین آمیز فراوانی را دریافت کند که تعدادی از آنها واقعا تند بودند و همین شد که آلنیا یک روز بعد تصمیم گرفت تا صفحه اش در توئیتر را ببندد. او در جریان این مصاحبه اصلا انتظار چنین سوالی را نداشت و به همین خاطر هم حسابی به دردسر افتاد.

آلنیا حالا با بتیسی ها خودش را برای حضور در بازی جام حذفی مقابل تیم پورتوگالته آماده می کنند.

6363