هالند: چرا دورتموند را به یونایتد ترجیح دادم؟

هالند: چرا دورتموند را به یونایتد ترجیح دادم؟

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند ستاره نروژی دنیای فوتبال که اخیرا به باشگاه بوروسیا دورتموند پیوسته حالا در صحبتهایی از دلایلش برای انتخاب این باشگاه آلمانی گفته است

به گزارش فوتبالی، هالند اعلام کرده که احساس خوبی که از کودکی به بوروسیا دورتموند داشته، باعث شده تا او تصمیم به انتقال به این تیم بگیرد و برسر دو راهی یونایتد- دورتموند، تیم آلمانی را انتخاب کند. این بازیکن نروژی با زدن 28 گل در 22 بازی در تمامی تورنمنتهایی که درنیم فصل امسال با پیراهن سالزبورگ برگزار کرده بود، در بازار زمستانی به دورتموند پیوست.

البته با توجه به عملکرد خیره کننده او در نیم فصل اول، تیمهای بزرگی به دنبال جذب هالند 19 ساله بودند؛ از منچستریونایتد گرفته تا یوونتوس و بوروسیا دورتموند که درنهایت این باشگاه آلمانی موفق شدتا او را با قراردادی 20 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

هالند در جریان مراسم معارفه اش در اردوی زمستانی دورتموند در ماربیای اسپانیا درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او معتقد است که بوندس لیگا لیگ ایده آلی برای رشد و پیشرفت اوست:« اینجا همه چیز خوب است؛ انسانهایی فوق العاده و کادر فنی عالی. هفته اول خوبی را پشت سرگذاشتم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا دورتموند را به یونایتد ترجیح داده:« من دورتموند را انتخاب کردم؛ چون احساسم نسبت به اینجاعالی بود. دورتموند باشگاه بزرگی است و من همیشه این باشگاه را دوست داشتم. زمانی که نام دورتموند آمد، من لبخند زدم؛ چون این باشگاه را دوست دارم. همه چیز اینجا، از هواداران گرفته تا سبک بازی تیم و...بوندس لیگا هم لیگ خوبی است که در آن بازیکنان خوب زیادی بازی می کنند. لیگ آلمان لیگ بزرگی است که در آن تیمها فوتبال خوبی بازی می کنند وفکر می کنم که برای من مناسب است.»

اولین بازی رسمی دورتموند بعد از اتمام تعطیلات زمستانی در روز 18 ژانویه (7 روز دیگر) برگزار خواهدشد و زردپوشان باید به مصاف آگزبورگ بروند. آنها در آخرین بازی شان قبل از شروع تعطیلات، با نتیجه 1-2 مغلوب هوفنهایم شدند و همین باخت باعث شد تا دورتموند دررده چهارم جدول و با فاصله 7 امتیازی پشت سرلایپزیک صدرنشین قرار بگیرد.

6363