خلاقیت دروازه بان برایتون برای مهار آتش سوزی در استرالیا

خلاقیت دروازه بان برایتون برای مهار آتش سوزی در استرالیا

پایگاه خبری فوتبالی- مت رایان، دروازه بان استرالیایی برایتون، به شدت از آتش سوزی های گسترده در کشورش تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چند هفته ای است که بخش وسیعی از کشور استرالیا در آتش می سوزد و همین باعث شده تا مت رایان با اقدامی خلاقانه، مبالغی را برای کمک به مهار این آتش سوزی عظیم کمک کند. مت رایان اعلام کرده که در ازای هر مهار از سوی تک تک دروازه بانان تیم ها در رقابتهای این هفته لیگ برتر، مبلغ 500 دلار استرالیا (معادل 310 یورو) برای مهار این آتشها کمک خواهد کرد.

رایان که در بین سالهای 2015 تا 2017 در والنسیا بازی می کرده، با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که این وجه را برای کمک به حفظ منابع طبیعی در کشورش پرداخت خواهد کرد. این مبلغ در اختیار اتحادیه نجات جانوران و بازیابی محیط زندگی آنها در کشور استرالیا قرار خواهد گرفت.

در بیانیه منتشره از سوی رایان می خوانیم:« از همه به خاطر حمایتهایشان تشکر می کنم. ما به عنوان ملت استرالیا از سخاوتمندی همه انسانها تشکر و از آنها حمایت می کنیم. البته همچنان خانه ها در استرالیا ویران می شود و زندگی انسانها و حیوانات همچنان درخطر است. امیدواریم تا بتوانیم مبالغ خوبی برای کمک به مهار این آتش سوزی گسترده جمع آوری کنیم.»

6363