هشدار السد به بارسلونا: ازکانالهای رسمی با ژاوی مذاکره کنید

هشدار السد به بارسلونا: ازکانالهای رسمی با ژاوی مذاکره کنید

پایگاه خبری فوتبالی- ترکی العلی، مدیر اجرایی باشگاه السد درک می کند که ژاوی ارناندز روزی هدایت بارسلونا را در دست خواهد گرفت ولی تاکید کرده که ژاوی در حال حاضر سرمربی السد قطر است.

به گزارش فوتبالی، در بیانیه ای رسمی که در وب سایت باشگاه السد منتشر شده، ترکی العلی مدیر اجرایی السد در مورد دیدار مدیران بارسلونا با ژاوی ارناندز هشدار داده و گفته:« این طبیعی است که ژاوی روزی به بارسلونا بازگردد. چون بارسلونا باشگاه اوست و اولین خانه او بوده ولی به رغم تمام اینها، در حال حاضر ژاوی سرمربی السد است. ژاوی و تیمش تمرکزشان را برروی بازی فردا مقابل الرایان قرار داده اند. می دانیم که باشگاهی در اندازه و با پرستیژ بارسلونا کاملا از کانالهای رسمی برای آغاز مذاکرات اقدام خواهد کرد.»

با باخت بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، کاروان آبی اناری ها به اسپانیا بازگشتند و درهمان زمان دو نفر از مدیران ارشد باشگاه کاتالان به قطر سفر کردند تا با ژاوی، سرمربی فعلی السد دیدار کنند.شنیده می شود که در جریان این دیدار، آنها در مورد حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا و جانشینی ارنستو والورده صحبت کرده اند.

6363