جلسه سران بارسا با ژاوی در دوحه قطر

جلسه سران بارسا با ژاوی در دوحه قطر

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش راک 1 ، اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و اسکار گرائو، یکی از مدیران ارشد باشگاه کاتالان، در حال حاضر در دوحه قطر هستند و با ژاوی دیدار می کنند تا در مورد احتمال حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا با این سرمربی جوان گفتگو کنند.

به گزارش فوتبالی، کاروان باشگاه بارسلونا بعد از باخت در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در مصاف با اتلتیکومادرید از عربستان به اسپانیا بازگشتند ولی دو تا از مدیران ارشد باشگاه به قطر سفر کردند تا با ژاوی ارناندز سرمربی جوان و فعلی باشد السد دیدار کنند و نظر او و شرایطش را برای در دست گرفتن هدایت بارسلونا جویا شوند.

این روزها جایگاه ارنستو والورده روی نیمکت مربیگری بارسلونا با تردیدهای زیادی روبروست. برخی از مدیران باشگاه دیگر به عملکرد والورده روی نیمکت مربیگری بارسلونا باور ندارند و باخت بارسا مقابل اتلتیکومادرید بار دیگر جایگاه او را به خطر انداخته است. در طول سالهای اخیر باختهای تلخ و دردناک مقابل رم و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی مقابل والنسیا در فینال جام حذفی و باخت در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید، بار دیگر زنگهای خطر را برای والورده به صدا در آورده است. 

  6363