وضعیت نگران کننده تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از جدایی ۲ بازیکن اصلی

وضعیت نگران کننده تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از جدایی ۲ بازیکن اصلی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه ماشین سازی تبریز پس از جدایی ۲ بازیکن اصلی خود هنوز نتوانسته اند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال در حالی از روز جمعه ۲۷ دی ماه پیگیری خواهد شد که هنوز وضعیت برخی از تیم‌ها در رقابت‌های نیم فصل دوم مشخص نیست که یکی از این تیم‌ها ماشین سازی تبریز است. این باشگاه پس از جدایی رسول خطیبی، احد شیخ لاری سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرد. 

پس از این انتخاب تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بلافاصله ۲ بازیکن اصلی خود یعنی احمد زنده روح و سامان نریمان جهان، را به دلیل مسائل مالی و به موقع پرداخت نشدن پاداش‌ها از دست داد. به طوری که هنوز مسئولان این باشگاه موفق نشده اند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل بدهی به لوسیانو پریرا بازیکن فصل گذشته خود فعلاً از پنجره نقل و انتقالات محروم است و نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. حال مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر چه زودتر این بدهی را پرداحت کرده تا موفق شوند بازیکن مورد نظر کارد فنی تیم را جذب کنند.

 این تیم در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد به نسبت خوبی داشت و موفق شد در پایان مسابقات نیم فصل اول با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد. همچنین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز موفق شد در آخرین بازی خود در نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی برابر تیم فوتبال استقلال تهران به پیروزی دست پیدا کند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در اولین بازی از دور برگشت رقابت‌های نیم فصل دوم روز شنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ میزبان تیم قدرتمند سپاهان اصفهان خواهند بود.

4344