بادامکی: پنجره باز شود یارگیری می‌کنیم؛ نمی‌توانیم بازیکنی را به زور نگه داریم

بادامکی: پنجره باز شود یارگیری می‌کنیم؛ نمی‌توانیم بازیکنی را به زور نگه داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم نساجی مازندران گفت: با برخی بازیکنان مذاکره کردیم و منتظریم به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات با آنها قرارداد ببندیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حسن بادامکی، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی قبل از شروع نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم اظهار داشت: هنوز هیچ تغییری در وضعیت تیم فوتبال نساجی رخ نداده است. در نیم‌فصل جذب بازیکن سخت است و هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی اضافه کنیم. تیم ما به تازگی تغییر مالکیت داده و هنوز حساب مالی سامان نگرفته است. از طرفی بازیکنان با کیفیت قرارداد دارند و جذب آنها کار راحتی نیست. از این رو راه سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: بدهی در تیم ما مشکل‌ساز است. البته ما به عنوان کادر فنی به دنبال بازیکن هستیم و باشگاه در تلاش است پنجره نقل و انتقالات را باز کند. چون تیممان در چند پست واقعا به بازیکن نیاز دارد. از این رو امیدواریم مشکل تیم ما حل شود و بتوانیم نفرات مورد نیاز را جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص جدایی بازیکنانی مثل قاضی و نظری خاطر نشان کرد: وقتی دیگر تیم‌ها پیشنهاد خوب بدهند قطعا بازیکن به فکر جدایی می‌افتد، ولی به این راحتی به آنها اجازه جدایی نمی‌دهیم. تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم بازیکنان خود را حفظ کنیم. البته هیچ بازیکنی را نمی‌توان به زور نگه داشت. اگر بتوانیم بازیکن تازه جذب کنیم می‌توانیم به جدایی برخی‌ها فکر کنیم، ولی هیچ تیمی به راحتی بازیکن با کیفیت خود را رها نمی‌کند. برنامه ما جذب بازیکن است. از این رو باز شدن پنجره نقل و انتقالات در اولویت ما است.

بادامکی تاکید کرد: بدون شک بازیکنانی که داریم بیش از تازه‌وارد‌ها به درد تیم می‌خورند چرا که یک نیم‌فصل در اختیار تیم بودند و با شرایط هماهنگ هستند، ولی بازیکن جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. از این رو هدف اصلی ما حفظ بازیکنان خودمان است و در مرحله دوم برای جذب بازیکن جدید تلاش می‌کنیم. ضمن این که فعلا نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم.

وی در مورد شرایط تمرینی تیم نساجی در تعطیلات میان‌فصل تصریح کرد: از نظر تمرینی در شرایط خوبی هستیم. اردوی خوبی را از روز شنبه آغاز می‌کنیم. امیدواریم با حل مشکلات مالی باشگاه نساجی، نفرات جدید قبل از اردو به ما اضافه شوند. دراین صورت با همه نفرات تمرینات را ادامه می‌دهیم و آماده نیم‌فصل دوم می‌شویم.

مربی تیم نساجی ادامه داد: نیم‌فصل دوم تحت هر شرایطی سخت است. حتی اگر دو تن از بازیکنان تیم ما یک طرفه قراردادشان را فسخ نمی‌کردند باز هم نیم‌فصل دوم برای ما سخت بود. با این حال ما امیدواریم نفرات با کیفیتی را به تیم اضافه کنیم و حداقل شکل تیمی خوبی داشته و نتایج بهتری بگیریم. قرار نیست مثل نیم‌فصل اول فقط خوب بازی کنیم و برنده نشویم، در این‌صورت بازی‌ها هیچ لطفی ندارد و تماشاگر از ما نمی‌پذیرد.

بادامکی با تاکید بر نیاز تیم به تقویت در برخی پست‌ها تصریح کرد: با برخی بازیکنان به توافق رسدیم این طور نیست که بیکار بمانیم. ولی تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته است به قطعیت نمی‌رسیم. اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد با حداقل امکانات مشکلات را حل کرده و شرمنده هواداران این تیم نشویم. در برخی پست‌ها به بازیکن نیاز داریم و باید قبول کنیم ضعف‌هایی هست و نیاز به برطرف شدن دارد.

4344