شبی که راننده تاکسی، زیر آب بازیکن فعلی بنفیکا را زد!

شبی که راننده تاکسی، زیر آب بازیکن فعلی بنفیکا را زد!

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان وایگل، با مبلغ 20 میلیون یورو از دورتموند راهی بنفیکا شد تا بخت هایش را در لیگ پرتغال بیازماید. این بازیکن 24 ساله تلاش می کند تا در بنفیکا توانایی هایش را ثابت کند.

به گزارش فوتبالی، وایگل قبل از حضور در دورتموند در تیم مونیخ 1860 بازی می کرد. او در چهارده سالگی به این تیم آلمانی ملحق شد، در ان جا همه چیز برایش خوب پیش می رفت تا این که یک راننده تاکسی راپورتش را داد و زیرابش را زد.

در آگوست 2014، خاطره ای برای وایگل رخ داد که هرگز فراموش نمی کند. او به همراه هم تیمی هایش (ویتولس الچر، دنیل آدلونگ و یانیک استارک) ساعت سه صبح تاکسی گرفت. آنها با هم در تاکسی بودند و از مدیران باشگاه مونیخ 1860 انتقاد می کردند. روز بعد از آن، راننده با باشگاه تماس می گیرد و تمامی صحبت های آنها را تبریک می کند. وایگل و هم تیمی هایش به شدت تنبیه می شوند. در حالی که هافبک آلمانی ده روز قبلش صاحب بازوبند کاپیتانی شده بود، بازوبند از او گرفته می شود.

وایگل در مورد آن خاطره تعریف می کند:"وقتی در سال 2014 من را تعلیق کردند، کاملا ویران شده بودم. بعد از آن سعی کردم که با نگاه دیگری به تجارت فوتبال بنگرم. در آن زمان تازه کار بودم. کاپیتان تیم بودم و فکر می کردم که شرایط خیلی ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد."