جرارد: قهرمانی لیورپول کمک می‌کند که لیز خوردنم را فراموش کنم

جرارد: قهرمانی لیورپول کمک می‌کند که لیز خوردنم را فراموش کنم

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد باور دارد که قهرمانی لیورپول در رقابت های لیگ برتر می تواند به او کمک کند که لیز خوردن معروفش برابر چلسی در سال 2014 را فراموش کند. 

به گزارش فوتبالی، اشتباه اسطوره لیورپول در آن سال در آنفیلد به بازیکن چلسی اجازه داد که پیش رفته و گل اول پیروزی 0 - 2 چلسی برابر این تیم را به ثمر برساند. آن لحظه به عنوان اتفاقی که سرنوشت قهرمانی را تغییر داد، شناخته می شود چرا که پس از آن منچسترسیتی با دو امتیاز اختلاف بالاتر از لیورپول قرار گرفت و موفق شد قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. با این حال این فصل لیورپول با 13 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد و به نظر می رسد که خاطره سال 2014 تکرار نخواهد شد. جرارد در گفتگو با جیمی کرگر در برنامه گریتست گیم در این باره اظهار داشت: " من بیشتر روزها به آن اتفاق فکر می کنم. قهرمانی لیورپول در لیگ برتر مطمئنا می تواند به احساس من در این باره کمک کند. وقتی به طور دقیق آن را تحلیل می کنم، می فهمم که فقط آن لحظه نبود که قهرمانی را از لیورپول گرفت اما هنوز بخشی از من در ذهنم فکر می کند که اینطور بوده است. مردم برای این که حال من را بهتر کنند، می گویند که در طول 28 بازی این اتفاق رخ داده اما می دانم که پشت حرف آنها این است که آن لحظه بسیار مهم بود. "

او در ادامه اضافه کرد: " برندان اخیرا گفته بود که محرومیت جردن هندرسون ما را نابود کرد و این درست است. گل به خودی کولو توره در دیدار برابر وست بروم که ما پیروز بودیم اما مساوی کردیم و دو امتیاز از دست دادیم. همه این چیزهای کوچک در طول فصل مهم بود اما در آن زمان در برابر آن تیم همه چیز فرق می کرد. بنابراین تلاش مردم برای بهتر کردن حس من فایده ای ندارد. وقتی قهرمان لیگ قهرمانان شدیم به هواداران نگاه می کردم و خوشحالی آنها باعث می شد حس بهتری داشته باشم. آن لحظه سخت تر از چیزی بود که هرکسی بتواند تصور کند. تنها زمانی که در طول 20 سال زندگی حرفه ای خودم احساس کرخت بودن کردم و بدنم نیز همین حس را داشت. "

1070