تکذیب پیشنهاد جذب سانه از سوی بایرن مونیخ در ژانویه

تکذیب پیشنهاد جذب سانه از سوی بایرن مونیخ در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ارائه پیشنهاد این باشگاه به منچسترسیتی برای خرید لروی سانه در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی آلمان در ماه های اخیر بارها به قهرمان بوندس لیگا لینک شد و کارل هاینس رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، نیز علاقه این باشگاه به جذب سانه را تایید کرده بود. اما سانه در جریان دیدار جام خیریه انگلیس برابر لیورپول با مصدومیت جدی مواجه شد که او را حدود 6 ماه از میادین فوتبال دور کرد. گفته می شود این بازیکن 23 ساله ماه آینده می تواند بار دیگر در زمین حضور پیدا کند. اولی هوینس، مدیرعامل سابق بایرن مونیخ، شهریورماه اعلام کرده بود که پس از بازگشت این بازیکن از دوران مصدومیت و بهبودی کامل بار دیگر برای خرید او اقدام خواهد کرد. اما حالا صالح حمیدزیچ علیرغم رد نکردن احتمال جذب سانه در تابستان، درباره پیشنهاد بایرن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه گفت: " نه ما برنامه ای برای این موضوع در زمستان نداریم. ما حالا به بازیکنانی نیاز داریم که به ما کمک کنند. " 

سانه در سال 2016 از شالکه جدا شده و به منچسترسیتی پیوست و تا به حال 134 بازی برای این تیم انجام داده و 39 گل به ثمر رسانده و موفق به کسب دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی جام حذفی شده است. 

1070