پیام نامزد ایسکو پس از گلزنی او مقابل والنسیا

پیام نامزد ایسکو پس از گلزنی او مقابل والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو آلارکون هافبک مالاگایی در بازی مقابل والنسیا در شهر جده عربستان درخشید و نقشی کلیدی در پیروزی رئال و صعود به فینال سوپرجام ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، ایسکو به خاطر نمایش درخشانش در بازی رئال مادرید و والنسیا مورد تجلیل قرار گرفت. او پس از گلزنی، کلمه T را به نشانه اول اسم "تئو" پسر دومش به دوربین ها نشان داده بود تا این گونه نامزدش سارا سالامو را ذوق زده کند. ایسکو برای اولین بار پس از تولد فرزند دومش توانست گلزنی کند و این گونه از او یاد کرد.

سارا سالامو نامزد ایسکو و بازیگر اسپانیایی خوشحالی خاص این بازیکن را برای بیش از 850 هزار هوادار خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. سارا در پیامی در اینستاگرام نوشت:"تئو تو را دید و به پدرش خیلی افتخار می کند."

ایسکو در مقابل والنسیا در پانزدهمین بازی فصل بالاخره پایش به گلزنی باز شد و تعداد گلهایش در شش سال حضور در رئال را به عدد 49 رساند تا از این حیث با دیگر بازیکنان اسبق رئال مادرید نظیر زیدان و داور شوکر برابری کند.

ایسکو در رویارویی با والنسیا بهترین آمارش در رئال مادرید را از نظر پاس به ثبت رساند که در این بازی 102 پاس داد که 96 تایش به مقصد رسید.