والورده: اگر پوگبا به رئال بیاید از او یاد خواهم گرفت

والورده: اگر پوگبا به رئال بیاید از او یاد خواهم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - فده والورده، هافبک جوان رئال مادرید، می گوید که اگر پل پوگبا از منچستریونایتد به این تیم بپیوندد، او سعی می کند که از تجربیات این بازیکن استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی، پوگبا اخیرا به صورت مدام به جدایی از اولدترافورد لینک شده و رئال مادرید و یوونتوس گزینه هایی هستند که جز مقاصد بعدی این بازیکن معرفی می شوند. اوله گونار سولشر، سرمربی یونایتد، تاکید دارد که پوگبا که بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست داده، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش نخواهد رسید. اما این شایعات مربوط به جدایی این بازیکن را از بین نبرده است. با این حال گفته می شود که مدیران رئال مادرید برای این که جلوی پیشرفت والورده را نگیرند از خرید این هافبک فرانسوی پشیمان شده اند. این بازیکن 21 ساله به یکی از اعضای اصلی ترکیب زیدان تبدیل شده و عملکرد درخشانی در هفته های اخیر به نمایش گذاشته است. 

والورده شب گذشته و پس از پیروزی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در میکسدزون به خبرنگاران گفت: " پوگبا؟ من به آرامی زندگی می کنم. تلاش می کنم وقتی این پیراهن را بر تن دارم از همه چیز لذت ببرم. اگر در آینده او به رئال مادرید بیاید، من نیز تلاش می کنم که به عنوان یک بازیکن از تجارب او استفاده کرده و از او یاد بگیرم. " 

او همچنین در ادامه درباره سرمربی خود گفت: " زیدان وقتی من هیچ فرصتی برای بازی نداشتم از من حمایت کرد. او به من اعتماد به نفس و اطمینان داد. او ما را به عنوان یک تیم متحد کرد. "

1070