زیدان: نقشی در بازگشت ایسکو به دوران اوج نداشتم

زیدان: نقشی در بازگشت ایسکو به دوران اوج نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که نقشی در بازگشت ایسکو به دوران اوج خود نداشته اما از این موضوع بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک اسپانیایی یکی از گلزنان دیدار شب گذشته رئال مادرید برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که در جده عربستان برگزار شد. رئال با نتیجه 1 - 3 برابر والنسیا به پیروزی رسیده و به فینال صعود کرد تا در انتظار نتیجه دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا باشد. ایسکو در فصل گذشته تحت هدایت سولاری و زیدان چندان دوران موفقی در این تیم نداشت و شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود. اما این بازیکن 27 ساله بار دیگر موفق شده توجه مربی فرانسوی را جلب کرده و به ترکیب رئال مادرید بازگردد. زیدان پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من نقشی در بازگشت ایسکو نداشتم و فقط در این باره خوشحال هستم. او شخصیت لازم را دارد و می خواهد بازی کند. او هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده است. " 

زیدان دیشب با سیستم همیشگی خود به میدان نرفت و غیبت کریم بنزما، گرت بیل و ادن هازارد باعث شد که تعداد هافبک های رئال مادرید از همیشه بیشتر باشد. او در این باره گفت: " ما تمام مواردی که برای پیروزی لازم بود را داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. به خوبی کار کردیم. از نظر احساسی نیز خوب بودیم. تمام موارد لازم برای ارائه یک بازی زیبا را داشتیم. این کاری بود که برابر والنسیا انجام دادیم که رقیب بسیار خوبی بود. به خوبی آنها را تحت فشار قرار داریم. نیمه دوم بهتر بود و من خوشحالم چون این کار برابر یک تیم خوب که می داند چطور بازی کند، آسان نیست. ما می توانیم خوشحال باشیم. امروز گزینه ما استفاده از ایسکو و مودریچ در دو طرف برای داشتن دوندگی بیشتر از مدافعین بود. این گزینه امروز بود. ما می توانیم با وینگرها باز کنیم اما شرایط را تغییر دادیم و با بازیکنان مرکزی بیشتری به میدان رفتیم و از مدافعان خود به عنوان وینگر استفاده کردیم و جواب گرفتیم. ما خیلی خوب برای بازی ها آماده شدیم. به خوبی حریف را در کردیم. در کنار هم بودیم. در آخر این بازیکنان بودند که در میدان حضور داشتند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. "

1070