سبقت شالکه از میلان در مال خود کردن ستاره بارسلونا

سبقت شالکه از میلان در مال خود کردن ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در روزها و هفته های اخیر صحبتهای زیادی در مورد احتمال انتقال ژان کلیر تودیبو بازیکن جوان بارسلونا به باشگاه میلان به گوش می رسید اما حالا شنیده می شود که شالکه تبدیل به رقیب سرسختی برای روسونری در مسیر مال خود کردن تودیبو شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوکا دی ماریو، خبرنگار ایتالیایی، اینطور به نظر می رسد که سران باشگاه شالکه موفق شده اند تا تودیبو را برای انتقال به تیمشان متقاعد کنند. این درحالی است که این روزها به نظر می رسید که تودیبو به زودی به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت خواهد داد تا به صورت قرضی و به مدت شش ماه به این تیم برود.

اما حالا اوضاع دستخوش تغییراتی شده و به نظر می رسد که شالکه در مسیر مال خود کردن تودیبو از روسونری سبقت گرفته است. روزنامه بیلد چاپ آلمان هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که جان اشنایدر، مدیر ورزشی باشگاه شالکه در حال حاضر در مورسیای اسپانیا بوده و به بارسلونا سفر کرده تا با نزدیکان تودیبو و سران باشگاه کاتالان به توافق برسد. 

این درحالی است که خود تودیبو این روزها در کاروان ورزشی بارسلونا در عربستان به سرمی برد تا این تیم را در رقابتهای سوپرکاپ اسپانیا همراهی کند. 

حالا همه در انتظار تصمیم نهایی تودیبو هستند و این احتمال وجود دارد که به صورت قرضی به شالکه منتقل شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، او دومین بازیکن بارسلونا خواهد بود که این فصل به شالکه منتقل می شود و در حال حاضر میراندا هم از بارسا در این تیم توپ می زند

لازم به ذکر است که علاوه بر میلان و شالکه، تیمهای موناکو و نیس و همچنین بایرلورکوزن هم خواهان جذب قرضی تودیبو هستند.

6363