گم شدن اتوبوس حامل کاروان بارسلونا در عربستان

گم شدن اتوبوس حامل کاروان بارسلونا در عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- قرار بر این بود که ساعت 15.45 دقیقه امروز به وقت اسپانیا (ساعت 18.15 دقیقه به وقت ایران)، ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا وسرخیو بوسکتس در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران درمورد بازی این تیم در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پنجشنبه دریکی از دو بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه شاه عبدالله اسپورت سیتی عربستان به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

اما این کنفرانس خبری به موقع شروع نشد و هنوز هم آغاز نشده است. اما دلیل تاخیر در آغاز این کنفرانس خبری نکته جالب توجهی بود. باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که دلیل تاخیر در کنفرانس خبری والورده و بوسکتس این است که راننده اتوبوسی که قرار بود کاروان بارسلونا را به شهرک ورزشی الاهلی برساند، در مسیر گم شده و سران باشگاه کاتالان اعلام کردند که تا دقایقی دیگر این کنفرانس خبری آغاز خواهد شد.

آخرین باری که بارسلونا و اتلتیکومادرید در سوپرکاپ اسپانیا با هم روبرو شده بودند به فصل 14-2013 برمی گردد. در آن سال بارسا به لطف گل نیمار در زمین اتلتیکومادرید موفق شد تا جام قهرمانی را مال خود کند؛ چراکه بازی دو تیم در نوکمپ با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. 

حالا بسیاری از هواداران اتلتیکو درانتظار این بازی هستند تا عملکرد آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی و اسبق تیمشان را درترکیب بارسا نظاره گر باشند.

اتوبوس حامل کاروان بارسلونا که در شهر جده گم شده بود در نهایت، بیش از نیم ساعت تاخیر داشت. راننده اتوبوس به جای حضور در کمپ اتحاد، به ورزشگاه شاه عبدالله رفته بود که حدودا 40 دقیقه از هم فاصله دارند و سپس هم این اتوبوس در ترافیک سنگین شهر جده گیر افتاده است. 

6363